Świąteczne rękodzieło- kartki bożonarodzeniowe, breloczki i wianek świąteczny./Christmas handcrafted items -cards and winter wreath.

12/21/2020

 

         Tak dla przypomnienia wrzucam parę zdjęć świątecznego rękodzieła czyli kartki bożonarodzeniowe i wieniec świąteczny (przestylizowany) oraz parę breloków zimowych z ubiegłych lat. Ostatni zrobiłam jeszcze w tym roku i wysłałam fundacji Centaurus. Może ktoś kiedyś go kupi żeby wspomóc zwierzęta? (patrz post: Moje rysunki z lat 2009-2012 raz jeszcze

 

 Kartki bożonarodzeniowe handmade


 







          Wianek zimowy/świąteczny/walentynkowy z zawieszką - konikiem na biegunach z Avonu (kupiłam go w SH i przemalowałam już w 2016 r.). Elementy do jego stworzenia pochodziły z upcyklingu a sam wianek został przestylizowany z tego Rustykalny Wieniec świąteczny handmade w kolorze bieli i czerwieni.

 

 



 Breloczki zimowe z zawieszkami z modeliny

 





Tegoroczny breloczek zimowy z zawieszkami z modeliny.






         Jeszcze wrzucam pomysł na dekoracje świąteczne, skoro już zrobiłam zdjęcia przedmiotów na zimową wyprzedaż. Zestaw Party Lite z serii Nutcracker Just Desserts który, gości u mnie już 2 lata i nadal nie miałam kiedy i gdzie wyłożyć go jako ozdobę zimowych sesji fotograficznych.





         I na koniec zimowy już Lublin. Dekoracje jak co roku 😒- nie ma efektu wow i choć doceniam ideę zero waste itd. to chciałabym zobaczyć wreszcie coś nowego!





 

         Na koniec chciałabym przypomnieć ubiegłoroczny post bo są jeszcze sklepy, które sprzedają  żywe ryby na święta! Przeczytajcie post Świąteczna "tradycja" wigilijna w Polsce nie powinna tak wyglądać! Nie kupuj żywego karpia! !

        Polecam też inny świąteczny protest, tym razem opublikowany w 2014 r na moim 2gim blogu besudolls.blogspot.com Karp też człowiek.




Wesołych Świąt jeżeli obchodzicie (ja obchodzę szerokim łukiem od 10 lat ale lubię ozdoby świąteczne:)



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.