Rustykalny Wieniec świąteczny handmade w kolorze bieli i czerwieni/Shabby chic Christmas wreatch in white and red with forest pine-cones


                 Popełniłam ostatnio wieniec świąteczny:) Właściwie to znalazłam bazę z gałązek w kształcie serca w SH i postanowiłam w tym roku zaszalć z ozdobami na święta.
                Zrobiłam go w kolorach czerwieni, bieli i srebra- takie zimowe kolory, które widzę w codziennym krajobrazie (no może poza srebrem)- widzieliście chyba ośnieżone drzewa z owocami jarzębiny w zimie? Wieniec przypomina styl Shabby Chic, rustykalny lub jak tam kto woli. Wykorzystałam w nim szyszki i czapeczki od żołędzi oraz plastikowe "jarzębinki"?
Pomalowałam białą farbą akrylową i srebrną z brokatem. Dodałam brokatową tasiemkę i oplotłam jeszcze raz białym drucikiem. Przykleiłam także kwiaty i listki z materiału. Całość wydaje mi się "przystępna wizualnie"- w sam raz do powieszenia nad kominkiem w domku na wsi (kurczę... trzeba tylko mieć taki domek!)





Postanowiłam zaszaleć w tym roku w konkursach bożonarodzeniowych i zgłaszam pracę na wyzwania.







8 komentarzy:

  1. Wianuszek w kształcie serca jest prześliczny!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serducho, nikt nie przejdzie obok obojętnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wianuszek. Dziękuję za udział w zabawie z Fabryką Weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ten wianek "popełniłaś" i myślę, że budzi zachwyt nie tylko domowników. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna dekoracja, która przyciąga wzrok. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieskomplikowany a jaki efektowny ;) piękny wianuszek :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skromnie i efektownie. Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.