Recenzje spożywcze- zdrowe produkty i żywność funkcjonalna. Ponadto opinie o maseczce w płacie ze śluzem ślimaka z Biedronki oraz kremie do rąk Nacomi


            Oj spóźnione to recenzje konsumenckie artykułów żywnościowych i jednego kremu do rąk:), ale cóż- mam nadmiar postów do opublikowania i wciąż tworzę nowe w głowie, dlatego nie ze wszystkim się wyrabiam!
                  

            Wszystkie opinie były już wcześniej opisywane na Instagramie (@monikademi), gdzie zapraszam po bieżące oceny  'nowości', które prezentuję na blogu!




➲ Day Up Puree gruszkowe z jogurtem naturalnym, owocami i zielona herbatą matcha, poj.120g - cena ok.3,50 zł; dostępne w sklepach spożywczych (np. Lidl) i hipermarketach

Skład: purée owocowe 66,85% (gruszka 32,85%, banan 22%, mango 12%), jogurt naturalny 26%
sok z marakui 4%, płatki owsiane 2%, otręby pszenne 1%, zielona herbata matcha (Camellia sinensis) 0,15%
 

 Opinia: Musze przyznać że jak zwykle nie zawiodłam się na musach DayU bo wszystkie mają ciekawe składy a ten dodatkowo ma zieloną herbatę Matcha, zawierającą antyoksydanty :) Szkoda tylko, że jak zwykle pojemność w stosunku do ceny jest jak dla mnie za mała. Niestety jedną porcją się nie najem, ale czasem kupię dla "zdrowia". U mnie na liście #goodchoicebyBesu

 




➲ Jogurty "Magda" Na plus Jogurt prebiotyczny marchew, pomarańcza, imbir, poj.180 g- cena ok.3 zł; dostępne w sklepach spożywczych Lidl (okazyjnie)

Skład: mleko, inulina 4 %, ekstrakt z jabłka, przecier z marchwi 3,3 %, skrobia, sok pomarańczowy z zagęszczonego soku 0,6%, imbir mielony 0,1%, naturalny aromat pomarańczowy, aromat naturalny, barwniki: kurkumina, ekstrakt z papryki, żywe kultury bakterii jogurtowych

Opinia: Jogurt prebiotyczny z nutą marchwi za bardzo imbirowo jak dla mnie smakował i pomimo że ma dobry skład to już go nie wrzucę do koszyka 😝 U mnie na liście #badchoicebyBesu

 

 


➲ Krem orzechowy klasyczny NaturAvena ("masło orzechowe"), poj.50 g - cena ok.1, 80 zł, dostępne w hipermarketach np. Leclerc

Skład: prażone orzeszki ziemne100%

Opinia: Jak dobrze że do hipermarketów wróciły mini opakowania masła orzechowego bo musiałabym kupić całe opakowanie a to nie odbiłoby się dobrze w biodrach 😆  Dobry pomysł  na mini opakowania na raz (dobre w podróży)  i wart wykorzystania przez inne firmy (najlepiej jednak w biodegradowalnym opakowaniu by nie powiększać zasobów plastiku!). U mnie na liście #goodchoicebyBesu

 
 

➲ Ricola szwajcarskie cukierki ziołowe bez cukru (Oryginalne ziołowe), poj.40 g (na zdjęciu, teraz pojemność jest mniejsza- 27,5 g);- cena ok. 4 zł;  dostępne w sklepach spożywczych i hipermarketach 
   
Skład: Substancja słodząca (izomalt), wyciąg (1%) z mieszanki ziół Ricola (babka lancetowata, prawoślaz lekarski, mięta pieprzowa, tymianek, szałwia lekarska, przywrotnik pospolity, kwiaty czarnego bzu, pierwiosnek lekarski, krwawnik pospolity, biedrzeniec mniejszy, przetacznik leśny, ślaz dziki, szanta zwyczajna), barwnik (karmel), sorbitol, substancja słodząca (glikozydy stewiolowe), naturalny aromat mięty, mentol.

Opinia: To moje ratunkowe cukierki na gardło 😊 Tym razem upolowane w niewielkiej  promocji i jeszcze w większym opakowaniu (teraz zmniejszyli  a cena ta sama!). Zawsze kiedy zaczyna mnie "drapać" w gardle to je biorę zamiast aptecznych specyfików 😊 Aha! polecam tylko te oryginalne w mocno żółtym opakowaniu bo inne mają słodziki typu aspartam i acesulfam (są sprzeczne informacje na temat ich możliwego działania rakotwórczego, więc ja się trzymam od nich z daleka na wszelki wypadek!). U mnie na liście #goodchoicebyBesu




Bakalland Mieszanka studencka z migdałami, poj. 100 g- cena ok.6 zł; dostępna w sklepach spożywczych i hipermarketach

Skład: rodzynki 62% (rodzynki 95,5%,olej roślinny: bawełniany i/lub słonecznikowy ), orzechy nerkowca 18%, orzechy laskowe 11%, migdały łuskane (9%).

Opinia: Nad mieszanką bakaliową z  Bakalland nie muszę się chyba rozpływać? Uwielbiam orzechy  i to bez konserwantów (niestety dodawanych przez większość firm do tego rodzaju przekąsek "studenckich"), dlatego wybór tej mieszanki był dla mnie oczywisty (zwłaszcza w promocji pewnie -50%).  U mnie na liście #goodchoicebyBesu



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤





➲ Baton Bakal Sport Energy + guarana  [prod. Atlanta Poland]- poj.30 g- cena ok.3 zł, dostępny w hipermarketach i sklepach spożywczych Żabka
Skład: Daktyle suszone 36%, figi suszone 23,5% (figi suszone, sól), rodzynki sułtańskie 19% (rodzynki sułtańskie, olej słonecznikowy), skórka pomarańczowa 9,5%, orzechy ziemne prażone krojone 11,6%, guarana 0,4% (maltodekstryna, kofeina, ekstrakt z guarany)

Ocena: Musze przyznać że łatwo się go zjadło bo był miękki i nie za słodki:) Czasem będę do niego wracać jak trafię, bo ma dobry orzechowy skład i guaranę, która pobudza zamiast kawy:) U mnie na liście #goodchoicebyBesu

 
 
 

➲ Be Beauty Maska regenerująca na tkaninie cera dojrzała ze zmarszczkami (z filtratem ze śluzu ślimaka) prod. Marion - cena ok.3 zł, - dostępny w Biedronce
Skład: niestety nie pamietam

Opinia: Muszę przyznać że kupiłam ją ze względu raczej na niską cenę i w miarę korzystny skład (parę substancji bym wyrzuciła), ale jak poprzednie robione dla Biedry przez Marion, nie była to jakaś rewelacja godna ponowienia zakupu. U mnie na liście #badchoicebyBesu


 
 

➲ Haps Mix mieszanka studencka ( bakaliowa), poj. 30 g- cena ok. 2, 50 zł; dostępna w sklepach spożywczych  Żabka

Skład: Rodzynki (45%), Orzechy laskowe łuskane (30%), Migdały łuskane (25%).

Opinia: Rewelacja na całego! Nie dość że same bakalie bez olejów (w tym palmowego) i konserwantów to jeszcze dobra cena! Na pewno kupię jeżeli tylko będę w Żabce:) U mnie na liście #goodchoicebyBesu



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



➲ Alpro jogurt sojowy truskawkowy (wegański)- poj.150 g, cena ok.4 zł, dostępny w hipermarketach np.Tesco
Skład: Woda, Truskawka (10,9 %) [owoców (7 %), Sok z koncentratu (3,9 %], Obłuszczone ziarno soi (9,7 %), Cukier, Regulatory kwasowości (Kwas Cytrynowy, Cytrynian Sodu, Kwas Jabłkowy), Stabilizator (Pektyny), Wapń, Ekstrakt buraka cukrowego, Naturalny aromat, Sól moska, Ekstrakt z marchwi, Przeciwutleniacze (Mieszanina Tokoferoli, Estry kwasów tłuszczowych i kwasu askorbinowego), Witaminy (B2, B12, D2), Kultury Jogurtowe (S. Thermophilus, L. Bulgaricus)

Opinia: Niestety jego smak nie przypadł mi do gustu.Mam tak ze wszystkimi tego typu specyfikami- jakoś dziwnie smakują😞. Może to kwestia cukru? U mnie na liście #badchoicebyBesu

 
 
 

➲ Kremy z AA Japan Rituals 40+ oraz Bielenda Manuka Honey odżywczo- nawilżający niestety zostawiają warstwę (są za tłuste) i nie nawilżają mojej skóry. Mogą się przydać posiadaczkom cery suchej. Ja nie kupię pełnowymiarowych opakowań! U mnie na liście #badchoicebyBesu

 
➲ Chusteczki nasączonej zapachem NOU Secret Blanc jeszcze nie używałam wiec nie mam zdania o tym zapachu!



❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤




➲ Nacomi krem do rąk z olejem incha inchi (50 ml)- cena.ok 12 zł, dostępny w drogeriach Hebe i sklepach z kosmetykami naturalnymi
Skład: Aqua, Caprylic/capric Triglyceride, Glycerin, Persea Gratissima Oil, Cetyl Alcohol, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Stearic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Lauroyl Glutamate, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Limonene, Linalool, Citronellol, Citral, Geraniol.

Opinia: To zdecydowanie najlepszy krem do rąk jakiego używałam. Ma naturalny skład, nie jest lepki i przyzwoicie nawilża. Niestety tylko cena mnie odstrasza bo za 12 zł pojemność jest zbyt mała i szybko kosmetyk się kończy. U mnie na liście #goodchoicebyBesu




Próbowaliście któregoś z ocenianych tu produktów? Podzielcie się wrażeniami w komentarzu!

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.