Ręcznie robione bransoletki w stylu hippie & gypsy /Armcandy bracelets in boho style


                  Zapraszam do przejrzenia mojej kolejnej porcji niepowtarzalnych bransoletek. Tym razem w klimacie boho, gypsy i hippie.
                  Ostatnio zafascynowana jestem tymi stylami, choć kiedyś wydawały mi się zbyt pstrokate i kolorowe. No cóż chyba ... dorastam !
                  Na fali fascynacji maleńkimi koralikami, piórkami, muszlami itp. postanowiłam wykonać kilka wzorów, które na upartego mogłyby się wpisać w ten klimat. Wystarczająco hipisowskie dla artystycznej Bohemy?
             
 Jak oceniacie? Wyszło mi czy nie?








Ta była robiona z myślą o kociarzach:)





Jest też bransoletka z charmsami i perłami z dodatkiem koralików szklanych Svarowski.


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.