Wieńce dożynkowe na Dożynkach powiatu łęczyńskiego Cyców 2016/Harvest festival in Poland 2016


                    Jak co roku uczestniczę w dożynkach i co roku zadziwia mnie twórczość koła gospodyń wiejskich ( i gospodarzy chyba też). Wiem że dożynki były ok. 3 mc-e temu ale dopiero teraz udało mnie się obrobić zdjęcia. Nie wiem jak ludzie mają czas ogarniać kilka portali społecznościowych i pisać posty na bloga?
                   Swoją drogą widzę, że wiele z osób które z rozmachem prowadziło blogi przeniosło się na inne platformy wyrazu- takie jak Fb i Instagram. Trochę szkoda bo lubię twórczość blogową a nie same powiadomienia o rabatach!

                   Przejdźmy do wieńców! Moim faworytem był ten z gospodynią -piękną kobietą  o "sfilcowanej" (chyba na mokro) twarzy. Wrażenie zrobiły też wieńce w kształcie studni oraz  "scenka" z aniołem nad rzeką.


Mój faworyt
  Przy wejściu, ludzi witały Chochoły 😄



I jeszcze mój dożynkowy gość:



Oto pozostałe dożynkowe wspaniałości ze słomy:
 
 














A wam który najbardziej przypadł do gustu?

4 komentarze:

  1. dożynkowy gość mnie zaintrygował
    wyglądem przywodzi na myśl cudne
    lale malowane przez Rosjanki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wypatrzyłam też damskie popiersie -
    a ostatnio oglądam się za główkami
    do stylizacji, do czesania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Baba !!! Zdecydowanie Baba o Filcowej Twarzy :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wielkim wrażeniem tych wspaniałych prac! Nie umiem wybrać najładniejszej... gospodyni jest piękna, choć i inne są równie ładne!
    Dziękuję, że pokazałaś te cuda!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.