Ręcznie robione kartki świąteczne (Piernikowa chatka) i zestawy kreatywne na sprzedaż./Handmade Christmas Cards and stuff 2019


        Kolejny raz wystawiam moje ozdoby na ALLEGRO licząc, że ktoś zechce w święta ofiarować część mojego zapału do ich tworzenia, osobie najbliższej. Jak zwykle zdjęcia kiepskie ale kartki na żywo wyglądają dużo ładniej:)


        Ponadto mam do "wygonienia z domu" trochę świątecznych "przydasi" i ozdób, które robiłam własnoręcznie kilka lat temu. 


EDIT: Najwyraźniej kiepska ze mnie artystka skoro nikt nawet nie obejrzał moich kartkowych dzieł (zawsze się spóźniam z promocjami "świątecznymi"). Trudno będą zalegać w szafie przez kolejny rok!
















 Kartki w zestawach przydasi:








Zestawy świąteczne:





Wieniec świąteczny  w stylu Shabby Chic

 

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.