Wybrane przedmioty z mojej kolekcji pierdół gromadzonych.

8/28/2023

 

        Ostatnio pozbywam się, nadmiaru rzeczy, bo posiadanie miliona pierdół zaczyna mnie denerwować....

 

          Chyba mam kryzys wieku średniego bo inaczej zaczynam myśleć o posiadaniu rzeczy. Już mnie nie cieszą drobiazgi w każdym kącie. Mam już dość przepakowywania, pakowania, upychania itd!

         Te "przydasie", które latami czekają na wykorzystanie i lalkowe rzeczy, które zalegają w ciężkich pudełkach, no i oczywiście brak "swojego miejsca na ziemi" skutecznie zniechęcają mnie do ogarniania bałaganu, ale jak mus to mus! Przy okazji pozbywania się robię mnóstwo zdjęć do obróbki, dlatego nie nadążam z postami (niektórymi nawet 2-3 lata!)


         To tylko niewielka część tego co posiada(ła)m- połowę zdążyłam oddać, sprzedać i wyrzucić (większość do kontenerów na odzież lub zostawiałam nieraz dobre jeszcze rzeczy koło śmietnika, by innym się przydało).

 

         Za dużo rzeczy na świecie mnie fascynuje i za bardzo chciałabym umieć je wykorzystać, dlatego wpadam w nałóg gromadzenia. Na szczęście nie jestem (jeszcze!) patologicznym zbieraczem.

 

.

 

 Moja kolekcja naczyń




Podkładki pod kubek



 Gra z PRL Bambi

 
 

Figurka Depose Italy 1977



 Pocztówki





Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.