Fotografia kreatywna dla poczatkujących. Odśwież nudne zdjęcia za pomocą edytora on line/Photo editing with Photofunia

2/20/2019

                   Ostatnio próbując podreperować swoje statystyki na Instagramie, postanowiłam skasować kilka postów i wrzucić zbiorcze zdjęcia w jedne posty.  Zrobiłam też "atrakcyjniejsze" zdjęcia które pojawiają się jako pierwsze używając darmowego edytora on line Photofunia.  To jeden z moich ulubionych edytorów graficznych choć posiada tylko 2 funkcje- wpisania tekstu i/oraz automatycznego "wklejania" zdjęcia (technologia przekształca je za nas:)

                  Jako że moje oryginalne foty są zwykle kiepskiej jakości (z powodu dennego aparatu) to postanowiłam je uatrakcyjnić wmontowując w gotowe "schematy" oferowane przez ten edytor. Szkoda tylko że nie zawsze są odpowiadające moim zdjęciom ujęcia, dlatego szału ze statystykami na Insta nadal nie ma. Dziwnie jest prezentować jako pierwsze zdjęcie np. trzymanej w dłoni fotografii samochodu i dalej wrzucać zdjęcia samochodów klasycznych spotkanych na ulicy. Raczej to początkowe zdjęcie nie zachęci fanów motoryzacji do kliknięcia  na post i przesunięcia dalej by zobaczyć wszystkie zdjęcia 😔.
                Cześć prezentowanych tu obróbek już odrzuciłam bo uznałam że się nie nadają, ale skoro je zrobiłam i poświeciłam na to sporo czasu to żal by było tak po prosty skasować.

Zdjęcia z obróbek to przede wszystkim "flatlaje" czyli takie zdjęcia (z lotu ptaka) które lubię najbardziej. Mam nadzieje ze wy też polubicie :)
























Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.