"Pomarańczowe" przysmaki do oceny. Olej rydzowy, tofu na patelnię i Skyr.

 

      Recenzje sprzed roku wrzucone już na Instagram, ale produkty kupione dużo wcześniej 😖

 

     Tym razem produkty ze zdjęć podzieliłam właściwie pół na pół- część to buble, których już nie kupię a pozostałe może zagoszczą jeszcze kiedyś w mojej lodówce.




 
 
 
#goodchoicebyBesu
Na ➕ wypada:



1. Sos Madero Steak House (250 g) z Biedronki- bo choć ciut ostrzejszy (a ja takich nie lubię 😝) to w smaku dobry i cena przyzwoita. Niesety zawiera skrobię i gumę guar - niepotrzebne zagęszczacze.
 
2. Jogurt naturalny Fruvita Skyr z wsadem czerwona- czarna porzeczka (150 g) - za brak słodzików (w przeciwieństwie do swojego odpowiednika u konkurencji) i dużą zawartość białka - 14,4 g na opakowanie. Bez GMO.
 
3. Ocelio napój sojowy (1 l) - za dobry smak (co do ceny to kupiłam w śmiesznie niskiej promocji, jak wychodziła zużycia, ale za "normalną" się wstrzymam). Produkt bezglutenowy i zawiera wapń.
 
4. Parówki sojowe Go Vege (200 g) z Biedronki - bo robi je Polsoja i są takie jak lubię (z białka sojowego nie z kurzego!). Cena chyba najtańsza obecnie na rynku, ok.6 zł.



 
 
 #badchoicebyBesu
Na ➖ oceniam:
 

1. Oponki Przysnacki chrupki kukurydziane o smaku orzechowo - karmelowym - bo są za słodkie 😒 Właściwie to więcej tam cukru niż kukurydzy- 16 g cukru na 100 g produktu.


2.
Winiary Pasta do kurczaka z marchewką w sosie curry (80 g) - nie jem kurczaków, ale wzięłam jako  dodatek do dania wege. Niestety jest za ostra a podana ilość po rozmieszaniu ze śmietaną nie wystarcza na 4 porcje tylko na 2! Plus za to, że to nie sama skrobia.







 
 #badchoicebyBesu 
Na ➖ oceniam:
 
 

1. Laura Conti Botanical balsam do ust odmładzający - nie nawilża dobrze, jedyny + za naturalny skład i to że jest wegański.

 

 

 

❓ Mieszane uczucia mam co do:


1. Musli Fruit (330 g) z Auchan - ot takie zwykłe jak wszędzie. Może jeszcze kupię, choć są podobne na rynku a to się niczym nie wyróżnia.

 

2. Lunter tofu na patelnię Toskania - miało być w marynacie toskańskiej a po opróżnieniu opakowania właściwie okazuje się, że smaku brak, a marynata nie wsiąka w tofu 😞






 
 
 
 
 #badchoicebyBesu
 Na ➖ oceniam:

1. Olej Rydzowy  Oliwia Kaszubska (250 ml)-  za straszny gorzki smak, brrr 🥵. Myślałam że lniany jest okropny ale ten bije go na głowę. Utopiona kasa a mogłam kupić rzepakowy!


2. Orzeszki Tokapi  (120 g) z Leclerca-  bo są za słone a na orzeszkach laskowych jest gruba skórka, która się kruszy ! Poza tym wszystkie są smażone!




❓ Mieszane uczucia mam co do:

1. Czekolada deserowa Allegro (100 g) z Biedronki- właściwie taka jak inne gorzkie, nic nadzwyczajnego ale czasem dobra do uzupełnienia dawki magnezu (50 % masy kakaowej). No i nie ma oleju palmowego!





Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.