Obrazy: Sztorm i Kwiaty. Akryl na płótnie./ Acrylic paintings by Besu "Storm" and "Flowers"

     

       Dość długo się ociągałam z pokazaniem obrazów, które namalowałam akrylami jakieś 10 lat temu! Uff... nareszcie znalazłam moment, by je pokazać zanim zakurzą się na szafie na amen!

      Pierwszy obraz czyli "Kwiaty" powstał z inspiracji motywem kwiatowym na zasłonie, a 2gi "Sztorm" to powiew mojej wyobraźni. Oba namalowane farbami akrylowymi na "płaskim" płótnie o średnich wymiarach ok.40 cm wys.








Wrzucam jeszcze obrobiony rysunek sprzed lat pt. "Wampirzyca".



 

 

      Może ktoś rozpoznaje ten stary obraz? Jest w naszej rodzinie dość długo- pewnie ma ze 100 lat, ale nie potrafię odcyfrować podpisu autora bo jest zbyt nieczytelny. Poprawiłam trochę kolory w programie graficznym.



 

 

       Na koniec jeszcze moje 'arcydzieło' na torbie- jeleń w stylu skandynawskim. Musiałam coś zmalować na nie najnowszej już torbie, żeby jeszcze się nadawała do użytku. Utrwaliłam malunek akrylowy sprayem Vallejo (tym samym jakim utrwalałam lalkowe repainty ostatnio). Wytrzymał kilka miesięcy.






Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.