Biżuteria na lato 2022- bransoletki z kolczykami./Summer jewelry for 2022

 

          Jako że czas postowy mnie goni, wrzucam ostatnie dzieła biżuteryjne jako przerywnik od przydługich postów rozmyśleniowych i recenzenckich. 

         Bransoletki były robione w ciągu minionego roku, powstały z plastikowych koralików a kolczyki dodatkowo z elementów metalowych.

         Komplet z grafiką zrobiłam z gotowych łączników (grafika z ptaszkiem), które kiedyś zamówiłam w jednym ze sklepów internetowych po wygranej w konkursie. Rany, nie pamietam jak dawno temu brałam udział w konkursach biżuteryjnych. Teraz chyba już takich na blogach nie organizują nawet, bo rolę social mediów przejął INSTAGRAM. Parę razy nawet wygrałam czym chwalę się tu 👉 Wyróżnienia

 

         Jak zwykle bransoletki i kolczyki robione były w pojedynczych egzemplarzach 😉





Komplet biżuterii z grafiką "yellow bird"

 



Bransoletki  z kolczykami





Bransoletki w stylu boho, marine








Bransoletka z ceramicznym koralikiem





W kolejnym poście biżuteryjnym pokażę kolczyki ze sztucznych piór.



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.