Recenzje produktów: m.in roślinne mielone Dobra Kaloria i produkty instant Natura z Lidla

 

       Chciałabym rzec, że to wiosenne nowości, bo i kolory iście majowe, ale prawda jest taka, że zużyłam te produkty ok. 2ch lat temu! Wciąż mam poślizg w dodawaniu postów, dlatego nawet nie wiem czy część z tych produktów, których tyczą się dzisiejsze recenzje, jest jeszcze w sprzedaży!




 

 

 

 

❌ #badchoicebybesu

 

Kania Natura Krem z białych warzyw (poj.28 g )- dostępne w: dyskont spożywczy Lidl, cena ok. 3-4 zł.

Skład: 48,8 % warzywa suszone: 23,9 % kalafior w proszku, 19,6 % pietruszka korzeń w proszku, 3,6 % cebula mielona, 1,7 % pietruszka korzeń słupki; 19,3 % płatki ziemniaczane, śmietanka w proszku, nasiona słonecznika, sól, cukier, 3,6 % siemię lniane mielone odtłuszczone, zioła: koperek liofilizowany, 0,1 % natka pietruszki, liść laurowy, przyprawy, suszony koncentrat czosnku

Opinia: Ta zupa to totalna pomyłka choć, + dla Lidla za chęci! Sama "zupa" jest skrobiowa i nijaka w smaku a do tego ma twarde kawałki warzyw, które nie miękną po zalaniu wrzątkiem. Plus za naturalny skład.


 

Kania Natura sos sałatkowy w proszku styl grecki ze słodką papryką (poj. 7,9 g )- dostępne w: dyskont spożywczy Lidl, cena ok. 1 zł.

Skład: cukier, czosnek, pomidory, cebula, gorczyca biała, natka pietruszki, sól, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, oregano, koncentrat soku z cytryny w proszku, oliwa z oliwek najwyższej jakości z pierwszego tłoczenia, cynamon, kmin rzymski, papryka słodka, majeranek, pieprz czarny, rozmaryn.

Opinia: Nie posmakował mi ten sos. Już nie pamiętam co było nie tak, ale wiem że nie zagościł na stałe w mojej kuchni.

 

 

 

Eveline Food for Hair Sweet coconout szampon w saszetce (poj.20 ml )- dostępne w: dyskont spożywczy Lidl (promocja sezonowa), cena ok. 1-2 zł (jakiś rok lub 2 temu), teraz w necie ok.4 zł.

Skład: Aqua, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Soytrimonium Chloride, Propylene Glycol, Sodium Cocoamphoacetate, Parfum, Polyquaternium-10, Lauryl Lactate, Inulin, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Panthenol, Cocos Nucifera Water, Cocos Nucifera Fruit Juice, Macadamia Seed Oil Polyglyceryl-4 Esters, Passiflora Edulis Fruit Extract, Glycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Chloride, Linalool.

Opinia: Wcale mi nie podpasował! To kosmetyk, którego jedyną zaletą jest mała pojemność- w sam raz do wypróbowania. Niestety z moją skórą głowy sobie nie poradził, bo był taki sam jak inne drogeryjne- mam problem z przetłuszczaniem się skóry głowy i wracającym łupieżem- on nic w tym temacie nie zdziałał. Nie kupię pełnowymiarowego opakowania ani kolejnej saszetki bo jest dla mnie zbyteczny. Za dużo też chemii ma w środku 😝.






#goodchoicebybesu

 

Słonecznik łuskany Carrefour (poj. 100g )- dostępne w: hipermarket Carrefour, cena ok. 1,50 zł.

Skład: słonecznik łuskany 100%.

Opinia: Podpasował mi pod względem stosunku ceny do ilości no i opakowanie ma z symbolem 5, czyli nadaje się do recyklingu. Słonecznik łuskany to tani dodatek do owsianek, który polecam wszystkim 😁. Nie trzeba brudzić rąk wyłuskiwanem go z łupiny 👍

 


 

Maja mleczko do ciała saszetka (poj.10 ml )- dostępne w: ? (ja kupiłam w ciucholandzie), cena ok. 0,50 gr/szt

Skład: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Caprylic/Caprc Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter, C12-20 Alkyl Glucoside, C14-22 Alcohols, Xylitylglucoside, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol , Parfum, Anhydroxylitol, Xanthan Gum, Xylitol, Sodium Acrylate Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, Ethylhexylglycerin, Biosaccharide Gum-1,  Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Extract, Disodium EDTA, Sorbitan Oleate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Tocopherol, Citric Acid,

Opinia: Balsam do ciała "Maja" to całkiem niezła alternatywa dla rodzimych smarowideł. Kupiłam mnóstwo saszetek w SH w cenie 0,50 gr /szt i wyszło pełnowymiarowe opakowanie za jakieś 4 zł! Nie powiem- ten balsam ratował mnie, gdy nie było kasy na nic drogeryjnego nawet za 10-15 zł. Sam kosmetyk nie jest super nawilżający ale ma lekką konsystencję, nie lepi się i skóra nie jest po nim ściągnięta. I choć nie nawilżał spektakularnie, to był lepszy niż większość bubli jakie kupowałam do tej pory. Średni na sytuacje awaryjne. Pewnie jeszcze go kupię jak kiedyś znajdę saszetki w dobrej cenie.

 







         Kolejna porcja dóbr czeka na recenzję od 12 sierpnia 2020 roku! Ale wreszcie się doczekała, więc powiem krótko że tylko smalczyk wegański nie przypadł mi do gustu! 
 
 
 
 

❌ #badchoicebybesu

 

Lovege smalczyk wegański z jabłkiem i cebulką (poj. 175g )- dostępne w: dyskont spożywczy Biedronka, cena ok.3- 4 zł. (obecnie chyba powyżej 5 zł)

Skład: Fasola gotowana 45%, cebula 39%, olej rzepakowy,  jabłko suszone 1,6% (jabłko suszone, przeciwutleniacz: kwas cytrynowy), przyprawy, sól morska, ekstrakty przypraw, aromat naturalny.
 
Opinia: Jakoś nie zagustowałam w jego smaku. Wolę inne pasty wegańskie Sante. Plus za słoiczek do recyklingu.
 
 
 
 

#goodchoicebybesu 

 

Gellwe Cacao Royal Extra Dark (kakao o obniżonej zawartości tłuszczu)  (poj. 80g )- dostępne w: hipermarket Leclerc, cena ok. 4-5 zł. (a przynajmniej kiedyś była!)

Skład: Zawartość tłuszczu kakaowego 11%
 
Opinia: Bardzo spodobało mi się opakowanie retro tego kakao, więc musiałam je kupić. Cena była jeszcze wtedy przystępna (jak na wszystko co teraz poszło w górę), więc wzięłam bo lubię się czasem napić do kolacji. Samo kakao jednak nie odbiega smakiem od innych. Wyróżnia je tylko to gustowne opakowanie.

 

 

 

✅  Roślinne mielone a' la wołowe Dobra Kaloria (poj. 150g )- dostępne w: hipermarket Leclerc, cena ok. 7 zł. (ja kupiłam w promo za ok.50% taniej)

Skład: woda, teksturowane białko pszenicy (białko pszenne, maka pszenna), olej rzepakowy, aromaty naturalne, cebula suszona, sól, pieprz czarny mielony
 
Opinia: Całkiem nieźle smakowało i miało ok.konsystencję. Z resztą inne produkty tej firmy też podbiły moje zielone serducho, dobrym smakiem i dobrym składem.

 

 

 

Sos Spaghetti Auchan (poj. 520g )- dostępne w: hipermarket Auchan, cena ok. 4 zł. (ja kupiłam 2 lata temu za ok.3,49 zł )

Skład: Woda, pomidory 24%, koncentrat pomidorowy 12,7%, cebula 8,6%, cukier, przecier jabłkowy, skrobia modyfikowana, ocet spirytusowy, olej rzepakowy, sól, zioła 0,22% , przyprawy, substancja zagęszczająca -guma guar, aromat
 
Opinia: Wiem że skład może i nie the best, bo zawiera zagęstniki i ocet, ale w smaku niezły no i jeden z najtańszych (ciągle!) na rynku. 
P.S. Na stronie marketu pisze, że ten produkty wyprodukowała firma Jamar. Wiem że sosy tej firmy są dostępne w Carrefour, jakby ktoś z powodu obecnego bojkotu (firma nie wycofała się z Rosji po agresji na Ukrainę) nie chciał kupować w Auchan.





Po nowsze recenzje zapraszam też na Instagram- tam  z wyprzedzeniem dodaje "recenzyjne" posty 


Instagram (monikademi)

 

 

1 komentarz:

Obsługiwane przez usługę Blogger.