Bullet journal z przeczytanymi książkami w 2021 r./ BUJO with books I read in 2021

1/08/2022
 
           Tak jak zapowiadałam w poście o przeczytanych książkach (Wybrane książki przeczytane w 2021r. Literatura dziecięca i młodzieżowa.), publikuję dziś listę pozycji czytelniczych, w które udało mi się zagłębić w mijającym roku.
 
           Co prawda miałam ten post wstawić 31.12 czyli na koniec roku, by ładnie zamknąć miniony okres czytelniczy, ale niestety się nie udało. Wrzucam go więc dziś jako pierwszy w nowym roku i zachęcam wszystkich do zrobienia własnego dziennika przeczytanych książek. Ja swój robię już 2gi rok, bo w zasadzie nigdy nie potrafię spamiętać co i ile przeczytałam 😅
 
 
 
 
Wszystkie naklejki i wycinki pochodzą z ogólnie dostępnej prasy i książek oraz zostały wykorzystane na potrzeby własne w ramach dozwolonego użytku w prawie autorskim (prawo cytatu). Całość jako spójny koncept jest moją własną twórczością, co oczywiście nie wyklucza praw autorskich innych osób, których "dzieła" zostały wykorzystane w tym bujo.

 

 

 

 



















Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.