Ilustracje mody: sukienki na studniówkę i ubrania w stylu Millenium./ 2000s vibes fashion illustrations

 

            Trochę mi się zeszło z publikacją "ostatnich" rysunków projektów modowych, które nota bene przerysowałam już ponad rok temu 😱  Jako że od 2ch lat mam poślizg w publikowaniu postów (zwłaszcza tych przemyśleniowych!), to nadrabiam zaległości dość powoli, więc kolejne ilustracje mody poczekają trochę na publikację.

 

 

 

        Dziś chciałam wam pokazać szkice sukienek na studniówkę oraz ubrania inspirowane modą Millenium czyli początkiem lat 2000

 
 
          Wszystkie projekty to moje oryginalne pomysły, choć inspiracje czerpałam z istniejącej wtedy w latach milenijnych mody. Wtedy też powstały oryginały moich prac z dość niekształtną modelką (rysowana na szybko😅).
 
 
 
 
          Złota sukienka to projekt, który narysowałam wg życzeń szkolnej koleżanki. Tak miała wyglądać jej studniówkowa sukienka i potrzebowała szkicu dla krawcowej. Druga to mój spontaniczny pomysł.




 
 
 
Te okazy pochodzą z początku lat 2000cznych tj. z 2003 i 2004 r.




 

 

        Jako że większość projektów powstała w okolicach Millenium to nawiązuje wzorami do ówczesnej mody techno na kratkowane koszulki, szerokie spodnie i odkryte brzuchy. Kwestia dyskusyjna czy były to "obciachowe czasy" jak sądzą niektórzy. Mnie nadal podobają się pewne elementy tamtego okresu w modzie.😁










Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.