Rysunki fauny i flory w stylu retro./ Ink artworks vintage illustration style

12/29/2021

 

       Ostatnimi czasy eksperymentuje z cienkopisami Sakura ale nie jestem w pełni zadowolona  z grubości wkładu. Mam cienkopisy o grubości 0,3 i 0,1 ale nijak nie mogę oddać mini kropek w ramach cieniowania. Może są jeszcze cieńsze wkłady? 

 

          Na razie wrzucam tylko pierwsze próby w ramach ilustracji retro w stylu ink art.

       Jako wzór do tworzenia własnych ilustracji służą mi wycinki z różnego typu prasy i książek w tym encyklopedii z lat 70tych XX w.  Kiedyś opublikuję tu moje "przydasie wycinkowe" i inspiracje, z których korzystam. Póki co uzupełniam 2gi album wycinkami, ale szczerze mówiąc nie bardzo mam zapał do tego. Musze jednak uporządkować moją kolekcję wycinków, bo się w niej gubię i nigdy nie mogę znaleźć potrzebnych inspiracji!



Pen illustrations in vintage style











I na koniec lama rysowana ołówkiem 🐾




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.