Miasto Kozła by Monika Demi - cykl wierszy, cz.1

11/22/2021

 

      Nie 'jestę poetą' jakby można rzec, ale czasem uda mi się przelać parę myśli na papier, w formie wierszowanej. Tak powstało 6 wierszy w ramach cyklu Miasto Kozła, ale dziś zaprezentuję tylko 3 z nich.

      Dzisiejsze literackie wypociny, powstały 2 lata temu z powodu złości na polskie sądownictwo (sprawa osobista). Ostatni wiersz czyli Miasto Złota, napisałam w tym roku.

      Mam jednak wrażenie, że można je odczytywać na rożne sposoby, nawet w nawiązaniu do ówczesnej sytuacji politycznej w Polsce. Nie mam wpływu na to jak kto je zrozumie. Wiem tylko jakie były moje uczucia, myśli i odniesienia gdy je pisałam. 

      Miasto Kozła to pewne miasto na rzeczywistej lub wymyślonej mapie świata- czy istniej realnie czy tylko w wyobraźni tego nikt poza mną nie wie. Nie potwierdzam ani nie zaprzeczam faktu jego istnienia.


      Wszystkie wiersze są napisane przeze mnie i tylko ja jestem posiadaczem praw autorskich do nich, więc jakakolwiek próba kopiowania bez zgody i publikowanie gdziekolwiek (czy to pod moim czy kogoś innego nazwiskiem) będzie ścigana jako naruszenie praw autorskich! Można oczywiście dodawać odnośniki do mojej strony z innych stron, jeżeli ktoś chciałby upublicznić moją twórczość wśród swoich znajomych.




Miasto Prawa by Monika Demi


Oryginalny zapis

 






Miasto Mroku by Monika Demi

 

 
Oryginalny zapis

 


Miasto Złota by Monika Demi

 

 
Oryginalny zapis
 


Niedługo wstawię kolejne wiersze. Te będzie można

też przeczytać na Instagramie (za jakiś czas).

 

 

 

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.