Śladem miejskiej przyrody i ciekawych obiektów. Zdjęcia z Lublina/Random photography- city of Lublin (in Poland , Middle Europe)

 

          Ostatnio skupiam się na fotografowaniu we wnętrzu- z powodu ludzi przeszkadzających wszędzie i kiepskiego aparatu.Nota bene obróbka zdjęć z tego "trupa" wkurza mnie tak bardzo że już nawet nie chce mi się robić nowych zdjęć, a zaległych mam za dużo do obróbki. Oto kiepskiej jakości kolejne zdjęcia "miejskie" jakie udało mi się cyknąć w zeszłym roku.


Na pierwszy rzut- fajne pojazdy:)



             

 

         'Flejactwa' ciąg dalszy... Nie raz narzekałam na śmieci w mieście i tym razem tez ponarzekam, ale w innym poście pt. "Co mnie wkurza ..."- a na razie - widok śmieci gdzie popadnie i zabrudzone ławki w miejskim parku. Pomimo kilkukrotnego zgłaszania parkowego problemu "władzom miejskim" to nadal zwyczajowy widok  (choć jeśli chodzi o ławki to chyba umyli kiedy siedziałam w domu bo widzę, że niektóre są czystsze a może to deszcz umył? Wszak trochę popadało przez pół roku!).






 

         Takie źwierze udało mi się kiedyś namierzyć! Nie wiem czy to pajączek czy coś innego ale było bardzo ciekawym czerwonym obiektem na tle szarego betonu.



mały czerwony pajęczak


 

 

A to już "wodopój" dla ptaków, na jednym z osiedli.



 

         I jeszcze "fancy" karmnik dla ptaszorów! Dziwne że na jednych osiedlach są głupie tabliczki- "Zakaz dokarmiania ptaków w obrębie bloku" (niekiedy z dala od bloków!) a na innych da się postawić takie fajne karmniki!


karmnik dla ptaków w Lublinie na osiedlu Kalinowszyzna

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.