6 kultowych reklam prasowych z lat 2000/The best Magazine advertisments from early Millenium era

9/29/2020


          Jak wiadomo tym, którzy czytają tu moje posty- (zwłaszcza te pt. "Co mnie wkurza..")- nie palę i nie znoszę palaczy, zwłaszcza tych, którzy śmiecą rzucając pety gdzie popadnie!

         Niemniej jednak jestem fanką nietuzinkowych reklam, dlatego też chciałabym przypomnieć- tym, którzy pamiętają oraz pokazać tym, którzy urodzili się po 2000 r.- parę ciekawych reklam jednej z marek papierosów.  Była to popularna marka cygaretów na rynku a reklama prasowa nawiązująca do nazwy - z sympatycznym zwierzakiem w roli głównej - podbiła nawet moje serce! 

         Nie sposób nie pogratulować twórcom kultowego już pomysłu, obsadzenia Kamela w roli reprezentanta "towaru". Reklamy są śmieszne i ogólnie mówiąc "cool"- jakby nie patrzeć na nie przez pryzmat reklamowania szkodliwego dla ludzkiego organizmu syfu!

 

 

Reklama papierosów Camel z lat 2000.










            

 Która podoba Wam się najbardziej jako najciekawiej przedstawiona?

 

 

          Przy okazji pisania tego posta podzielę się jednym spostrzeżeniem na temat nowego interfejsu Bloggera- It sucks! Okno pisania postów to totalna porażka! Nie da się manipulować odstępami między zdjęciami jak to było kiedyś- teraz klikam przerwę między zdjęciami by ją powiększyć i "odnosi" mnie do końca posta- nie wiedzieć czemu! Widoczne odstępy między akapitami to porażka bo zupełnie inaczej wyglądają one już w opublikowanym poście! Nie wiadomo gdzie jest za duży a gdzie za mały! Powiększanie zdjęć też do kitu i w ogóle przesuniecie linijki z narzędziami zaburzyło mój system wcięć akapitów! Dlaczego nie ma w poście opcji zapisz i wyjdź- tylko możliwość "cofnięcia do interfejsu"- niby zapisuje się automatycznie ale biorąc pod uwagę wcześniejsze "awarie"- powinien być poprzedni przycisk!

Chcę z powrotem stary system!!!!



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.