Moja kolekcja artystycznych przydasi

10/06/2023

 

        Przyszła pora na podzielnie się dalszą częścią 'przydasi', które posiadam do rozdysponowania.

       Już nie mam weny do robienia czegokolwiek a gromadzenie wycinków i artykułów plastycznych "na przyszłość" bo ładne, na guzik mi się przyda. Dlatego postanowiłam rozdysponować to co jeszcze zalega mi w czeluściach szafy i zrobiłam kilka zestawów "przydasi" dopasowanych do danej "produkcji artystycznej".

        Są tu papiery, pieczątki, taśmy i naklejki przydatne w projektowaniu dzienników w typie bullet journal i do wykorzystania w scrapbookingu. Są też markery alkoholowe (tu Propic Renessance), które ostatnio szturmem zdobywają rynek rysunkowy oraz same antystresowe kolorowanki dla dorosłych. Ponadto takie pierdoły jak pinezki, dziurkacze z kształtami i akcesoria do wyrobu własnej biżuterii.

        Mam nadzieję, że komuś innemu się przydadzą do zrobienia jakiegoś fajnego kolażu czy do nauki rysowania i kreatywnego wykorzystania.

 

      Swego czasu miałam dużo elementów do robienia biżuterii oraz ponad 7 kg złomowych zegarków, z których udało mi się uratować kilka działających a reszta poszła w zestawach do innych zainteresowanych bawieniem się w naprawy. Parę jeszcze zostało, więc może jakiś zegarmistrz się skusi biorąc pod uwagę ceny bransolet na rynku! (jedna kosztuje jakieś 30-40% więcej niż cały mój zestaw)


PS. Wszystkie te rzeczy czekają na nowych właścicieli na Allegro (patrz zakładka WYPRZEDAŻ!)

Zdjęcia są bez znaku wodnego bo swego czasu na Allegro nie można było go dodawać a teraz nie chce mi się ich przerabiać po raz n-ty (czasem obrabiam 1no w 3ch edytorach!)











Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.