Zakupowe znaleziska - wegańskie specjały, chrupki gryczane i kremy z hialuronem.

 

       Kolejne recenzje spożywczo- kosmetyczne są dziś na tapecie, bo spóźniona jestem okrutnie. Wygląda na to, że będą się pojawiać przez jakiś okres co 2gi post, gdy nie skończę z zaległymi postami z tego cyklu.

 

 

 



 Na plus (#goodchoicebyBesu)


 

  Baton kokosowy Yem Go Bakalland (40 g) - ma świetny smak. Taki bounty bez oleju palmowego (uwaga! chyba tylko ten smak jest bez niego), minus za syrop glukozowy.


  Bakador mieszanka bakaliowa (40 g) - była ok. Bez konserwantów, co dla mnie najważniejsze. Plus za oznaczenie, do którego kosza wrzucić zużyte opakowanie .




  Na minus (#badchoicebyBesu)



Jogurt wegański Avevege Bakoma - nie zachwycił mnie smakiem. Niestety żaden wegański jogurt mnie do tej pory nie przekonał smakiem do siebie. Zwykle są za kwaśne!

Sos Uncle Ben's Kantoński - totalnie mnie rozczarował, choć od dzieciństwa chciałam poznać "zachodni" smak tych sosów. Tylko nostalgia do reklamy została. Sam sos był naszpikowany zagęstnikami (skrobia) i mi nie smakował.

Kojący balsam do ciała Cztery Pory Roku (250 ml) - wypadł u mnie słabo, bo w zasadzie ma w składzie same oleje, więc nie ma co nawilżać a chwilowe natłuszczenie nie zapewnia komfortu. Plus za cenę bo kupiłam w promo, ale nie pamietam za ile bo mam poślizg roczny w recenzjach. Pewnie kosztował 50% mniej niż teraz 😭

 


 

 

 

 


 

     Na plus właściwie nie oceniam z tego zestawu żadnego produktu. Wszystkie są letnie - od biedy można się ratować, ale żeby to były godne polecenia to nie mam przekonania. Wstawiam więc w kategorię plus/minus czyli nie wiem i #badchoice, biorąc pod uwagę zapewnienia producenta, które u mnie się nie sprawdziły!



  Na minus (#badchoicebyBesu)




Plastry wegańskie Go Vege z Biedronki - nie są powalająco smaczne. Wolę te z Polsoi.


Kremy do twarzy Bio Hyaluron Expert od Eveline - średnio nawilżały moją jeszcze nie 50-letnią skórę, ale skoro jej nie dały rady to czego mogą oczekiwać po nim starsze damy?

 

❓/ Krem do stóp No36 - miał całkiem niezły skład, ale działanie zmiękczające tylko na chwilę. Był trochę tłuściejszy. Główne składniki kremu to lanolina, gliceryna i mocznik. Trochę tłusty, jako tako wygładza. Może kiedyś jeszcze kupię, bo był tani ok.6-7 zł (przynajmniej jakiś rok temu)


 

 

 

 




 Opinie na rok 2021- kiedy były robione zdjęcia przedstawiały się następująco*:

 


Na plus (#goodchoicebyBesu)


Jogurt łagodny z ziarnami, orzechami i miodem Danone (175 g ) - całkiem smaczny i ma bakalie oraz cukier trzcinowy😍. Cukry to niecałe 12 g w 100 g.


Wkładki higieniczne Ultra Mince Comfort z Auchan - cienkie ale nie ultra. Opakowanie to mix z FSC.


Chrupki gryczane Ringi z Auchan (50 g) - to fajna alternatywa dla tradycyjnych chipsów i w dodatku kosztują coś powyżej 1 zł. W składzie tylko palona kasza gryczana i olej rzepakowy. Mają opakowanie z numerem 5 - do recyklingu i mało cukru w stosunku do ogólnej liczy węglowodanów.

 

 

 

  Na minus (#badchoicebyBesu)

 

  Go Vege pasztet z soczewicy i kaszy jęczmiennej (150 g) - był nawet w miarę do zjedzenie, ale raczej go już nie kupię, bo znam lepsze. W składzie soczewica, kasza i wędzone tofu. Na plus - opakowanie z nr.1, 5 i 20 (pap) - do recyklingu.

 

 

 

 

 

 

 * Teraz nie jestem przekonana, co do tego czy kupiłabym ponownie te rzeczy. 

O zakupach w Auchan pisałam najpierw tu (Recenzje kosmetyczne i spożywcze: Peeling Reuvelle...) a później uzupełniłam opinię w oparciu o nowe wiadomości tu (Ciekawe produkty spożywcze)

Co do Danone - to wielki koncern międzynarodowy, który pewnie jak inne nie jest do końca kryształowo czysty jeśli chodzi o produkcje swoich towarów. Były podobno pozwy aktywistów ekologicznych o zanieczyszczanie środowiska nadmiarem plastiku i bierność koncernu wobec faktu niedostatecznego recyklingu swoich opakowań. Ostatnio staram się unikać globalnych marek, bo każda jak się okazuje ma coś na sumieniu (jak nie dewastację środowiska naturalnego, to wyzysk pracowników)! Pozostawiam kwestię zakupu do indywidualnej oceny każdemu  z was.

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.