Opinie o produktach: Peelingi i maseczki w saszetkach, ketchup bio, kosmetyki m.in Ziaja, Celia, Soraya.

 

        Dzisiejsze recenzje produktów, choć spóźnione jakieś 2-3 lata 🙈, to jednak szczere. 

 

        Nie chce mi się już wpisywać składów wszystkich produktów, bo i nawet chyba ich nie mam na dysku, ale mam krótkie podsumowanie, co mi podpasowało a co nie.

 

Więc zaczynamy!



 


 

 

 

#GoodchoicebyBesu 

Na ✅ oceniam:
 

Ziaja Antyperspirant Bloker (60 g) - brawa za skuteczność (a nawet apteczne nie dawały rady!). Jedyny, który naprawdę działa cały tydzień (stosowany 2x w tyg na noc) 👍 W dodatku starcza na cały rok (albo i dłużnej, bo zdarzało mi się używać długo po terminie i dawał radę!). Szkoda, że nie produkowali go pół mojego życia temu!


Bakalland
Bakalie słoneczne trio - zdrowa i pyszna przekąska owocowa zamiast cukierków 😉 Rodzynki, żurawina i miechunka razem tworzyły smaczne trio. Szkoda, że cena dla mnie za wysoka (kupiłam oczywiście w dużej promo!). Plus za olej słonecznikowy w składzie zamiast np. palmowego!


Roleski Sos sezamowy - całkiem smaczna alternatywa do sałatek zamiast sosu vinegret.


Hortex 100% tłoczony sok jabłkowy - plus za smak i za to, że nie jest z koncentratu.

 

Sante Baton Go On Energy - wybaczam mu drobne potknięcia w składzie (syrop glukozowy!), bo smak ma dobry, ale polecam jako sporadyczną przekąskę. (Już dziad podrożał o 1 zł! Kupowałam zwykle po jakieś 2 zł a teraz cena to 3!)

 

 

 

#BadchoicebyBesu

Na ❌ oceniam:
 

Roleski Ketchup Bio łagodny z suszonymi pomidorami (340 g) - niestety nie posmakował mi pomimo ekologicznego składu na + 😣. Plus za brak skrobi i glutenu i 218g pomidorów.


Próbki kremów od Eveline i olejek Skin Therapy Oil - mnie nie zachwyciły, bo nie nadają się do mojej tłustej skóry












#GoodchoicebyBesu

 Na ✅ oceniam:


1.
Maska- Peeling enzymatyczny Cien food for skin z Lidla (2x6 ml) - plus dla enzymatycznego
za skuteczność (ten z maską glinkową mniej mi się podoba, bo ma drobinki i talk!). Plus też dla owego za papainę i bromelainę a minus za akylaty i sls! P.S. te peeling robi dla Lidla Tołpa!


2. 
Selfie Project Peeling enzymatyczny z Rossmanna (8 ml) - nawet dawał radę, jeśli chodzi o skuteczność. Przeszkadza mi tylko alkohol w składzie. Na plus jest to, że ma papainę i kwas migdałowy. Na minus, że zawiera też uwodorniony olej palmowy!

Co do tych peelingów, to może się skuszę jeszcze kiedyś, bo widzę że w Hebe wycofali mojego ulubieńca!





#BadchoicebyBesu

Na ❌ oceniam:


1. Celia Serum z ceramidami - (8 zł w promo!) - Nie zauważyłam spektakularnego nawilżenia ani innych super efektów. Ma wadliwy aplikator, który nie nabiera odpowiedniej ilości serum. Ma małe opakowanie, które nie starcza na więcej niż miesiąc! Plus za różowy kolor i zawartość ceramidów w składzie. Na minus - ma akrykaty i uwodorniony olej palmowy.


2. Missha Maseczka w płacie Potato - ma białą esencję, która jako tako nawilża, ale trzeba na nią położyć coś treściwszego potem, bo sama nie daje rady z nawilżeniem!


3.
Soraya Body Diet 24 Serum do ciała antycellulit i wyszczuplanie (200 ml) - za bardzo mrozi nawet w lecie i szczerze mówiąc, nie wierzę w jego działanie przeciw cellulitowi, ale kupiłam bo skończył się balsam a ten na wyprzedaży był po 4 zł 🙈 (oj, kiedy to było!). Plus za witaminy i Cantellę w składzie, a minus za DMDM Hydantoin i parabeny.










#GoodchoicebyBesu

 Na ✅ oceniam:



✅  Reuvelle
#Insta magic beauty Tonik matujący (200 ml) - był całkiem znośny choć bez rewelacji- kupiony w promo za 5 zł więc się nie czepiam. Miał w składzie niacynamid, inulinę i oligosacharydy, ale bez rewelacji co do nawilżenia. Może kiedyś jeszcze kupię jak nie będzie nic innego.


Dermika maseczka przeciwzmarszczkowa na tkaninie "Hydrolat z lawendy" (17 g) - miała fajną konsystencję, ładny zapach i całkiem ok działanie. Szkoda, że cena dla mnie za wysoka jak na regularne stosowanie 😫 (swoją sztukę kupiłam w promocji chyba 50% taniej). Plus za przyzwoity skład z peptydem!





#BadchoicebyBesu 

Na ❌ oceniam:


Próbki kremów od Bielendy z serii CBD i Botanical clays - były za mało nawilżające. Jedynie ta z serii Red Ginseng mnie przekonała do siebie (kupiłam z tej serii serum ale jego recenzja będzie później).


Body Boom
Hydro krem (próbka) -  też nie nawilża moje skóry więc nie kupię pełnowartościowego opakowania! Krem był bardzo lekki z tego co pamietam, ale niewystarczający jak dal mnie.


Ziaja
Mydło Jeju młoda skóra próbka (7ml) - wcale nie było rewelacyjne - jak każdy żel do mycia- ściągające skórę po umyciu😥. Ma w składzie sls i acrylaty.


❎  Vitanella Pro
Proteinowy shake niebieska spirulina z Biedronki (25 g)- miał tylko fajny kolor (niebieska spirulina) ale za to konsystencja za rzadka po rozrobieniu z podaną ilością wody i za słodki smak (35 g cukru na 100 g produktu!). Nawet owsianka wyszła wizualnie z nim kiepsko! Szkoda nawet 2 zł (bo za tyle kupowałam w okresowej promocji).




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.