Album z wycinkami. Kapsuła czasu cz.1- styl retro

 

       Każdy z nas kiedyś chyba wyciął coś przydatnego z gazety- artykuł, reklamę ulubionego produktu, reportaż itp. Ja przez 1/3 swojego życia "kolekcjonuję" wycinki, które mnie inspirują. Są to zdjecia wnętrz, jedzenia, produktów, artykuły popularnonaukowe oraz wszystko inne co jest dla mnie źródłem inspiracji w tworzeniu rysunków i własnych albumów.

       Jeśli chodzi o uporządkowanie tego giga zbioru, to postanowiłam umieścić część kolekcji w ramach "tematycznych" i stworzyć swoje kapsuły czasu, czyli albumy z inspiracjami, które kiedyś (mam nadzieję) po mnie pozostaną i będą świadczyć o tym, czym się interesowałam podczas krótkiego okresu istnienia na osi czasu.

 

 

Dziś chciałam przedstawić pierwsze kartki małego albumu, które dotyczą mojej fascynacji latami 50-60 XX w czyli tzw. RETRO. 

 

       Uwielbiam stylistykę w sztuce i kulturze tamtych lat, zwłaszcza na modłę amerykańską, dlatego większość wycinków nawiązuje do słynnych postaci tamtych lat.

 

      Kapsuła będzie ukazywana chronologicznie- tak jak lecą karty, a nie tematycznie. W kolejnym poście z tego cyklu możecie się więc spodziewać nostalgicznego powrotu do 2giej połowy XX w czyli przede wszystkim do lat 90tych.

 

 

      Wycinki są opatrzone małym wstępem "historycznym" zredagowanym przeze mnie. 

Wszystkie naklejki i wycinki pochodzą z ogólnie dostępnej prasy i książek oraz zostały wykorzystane na potrzeby własne w ramach dozwolonego użytku w prawie autorskim (prawo cytatu). Całość jako spójny koncept jest moją własną twórczością, co oczywiście nie wyklucza praw autorskich innych osób, których "dzieła" zostały wykorzystane w tym albumie.

 

 

 

 



 









Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.