Stylizacja modowa w stylu romantic i cottage./ Cottage Core style from Nineties Century

11/28/2021

 

        Ostatnio jestem fanką mody w stylu cottagecore, cottage aesthetic czyli tej rodem z XIX wieku w wiejskich siedzibach. Lubię też modę folkową w stylu dirndl (niemiecka) rodem z baśni rozgrywających się w czasach spisanych przez braci Grimm. 

       Do charakterystyki stylu cottage czyli wiejskiego z XIX w. należą długie spódnice lniane i bawełniane (proste i haftowane, z koronką) oraz bluzki z bufkami, fartuszki, haftowane bluzki itp. Buty to sprawa indywidualna- zwykle trzewik w typie Mary Jane, na kaczuszce itp.

      


       Dziś chciałam pokazać wam swoją stylizację w stylu trochę cottage, trochę romantic, z haftowaną bluzką z ozdobnymi sznurkowymi zapięciami oraz francuską spódnicą midi (Patrice Breal) z koronkowym lampasem. Bluzka jest bawełniana a spódnica z wiskozy i poliestru. Buty nawiązują raczej do stylu Dark Academia, ale nie miałam nic bardziej odpowiedniego. 

 

     Odzież jest w rozmiarze 40+ (przytyłam o 2 rozmiary w czasie pandemii 🙈) a buty rozmiar 37. Widać że na zdjęciach trochę spadają mi pończochy 😂

 

 

Te ubrania dostępne będą na Vinted i Allegro, tak jak reszta ciuchów, które wyprzedaję. Zajrzyj do zakładki WYPRZEDAŻ na blogu po linki!



Cottagecore style










Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.