Recenzje produktów - kosmetyki Reuvele i Barwa oraz Białe smoothie i czekolada bez oleju palmowego.

 

 

         Kolejne zaległe produkty do testowania to w przeważającej większości dzisiaj jedzenie. Parę kosmetyków również się "zaplatało" więc zaczynam swoje wywody pod hasłem: 




RECENZJE SPOŻYWCZE I KOSMETYCZNE




Na ➕ czyli #goodchoicebyBesu oceniam:

 

Czekolada mleczna Auchan (bez oleju palmowego) (poj. 100 g)- dostępność: hipermarket Auchan, cena ok.1,70  zł

Skład: Cukier, miazga kakaowa, tłuszcz kakaowy, mleko w proszku pełne, serwatka, mleko w proszku odtłuszczone, tłuszcz mleczny, emulgator (lecytyny z soi, E476), aromat.

Opinia: Bardzo przypadła mi do gustu ta czekolada ze względu na cenę i brak obecności oleju palmowego w składzie. O zawartości cukru się nie wypowiem, bo w czekoladzie zwykle nie ma ona dla mnie znaczenia (zwłaszcza podczas okresu 😱🙈).



✅ Marwit smoothie biały z kokosem (poj. 200 ml)- dostępność: hipermarket Auchan, cena ok.3 zł


Skład: Sok ananasowy 53% , przecier bananowy 31%, kokos 16% (ekstrakt z orzecha kokosowego, woda, przecier z mango, sok cytrynowy.

Opinia: Muszę przyznać, że to smoothie bardzo mi posmakowało. Plus za dobry skład z przecierami i za butelkę ze szkła.

 

 

 

Loton Spirytus salicylowy kosmetyczny (poj. 100 ml)- dostępność: hipermarket Leclerc, cena ok. 2 zł


Skład: Alcohol denat, aqua, salicylic acid.

Opinia: Właściwie to nie wiem jak ocenić ten produkt- pozostaje wierzyć na słowo co do antyseptycznych właściwości tego spirytusu salicylowego. Używałam zanim zaczęła się pandemia 2 lata temu (właściwie kupiłam jakiś miesiąc przed pierwszym przypadkiem zakażenia w Polsce) i zużyłam jako środek do dezynfekcji dłoni. Był tani i dostępny w większości sklepów typu markety.




 ✅ Bandi Anti Acne kremowa kuracja antytrądzikowa i Delicate Care kojący krem matujący - próbki


Opinia: Właściwie po raz pierwszy muszę powiedzieć, że kremy z próbek sprawdziły się w 90 % na mojej skórze. Wspominam je nieźle bo i konsystencja fajna - nie za tłusta i komfort na skórze niezły (nawet tego z kwasami). Ilekroć jestem w Hebe to ekspedientki tą firmę polecają, mówiąc że same stosują i zaczynam wierzyć, że to prawda. Tylko ceny jak dla mnie na razie za wysokie, ale za tak dobre produkty nie żal by było dać. Pamiętam jeszcze z zamierzchłych czasów podstawówki że firma Bandi robiła tanie kremy drogeryjne. Jak widać przerzucili się na pielęgnację bardziej profesjonalną i się opłaciło. Jak będę miała kiedyś więcej funduszy to na pewno kupię któryś krem tej firmy- możliwe, że jeden z przetestowanych.


  

 

Na ➖ czyli #badchoicebyBesu zasługuje dziś:

 

 ❌ Reuvele Hydra Therapy  intensywnie nawilżające serum - eliksir Hydromanil i kwasy (poj. 25 ml)- dostępność: drogerie Hebe, cena ok.15 zł


Skład: Aqua, Propylene Glycol, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum,
Caesalpinia Spinosa Gum, Betaine, Phenoxyethanol, PPG-1-PEG-9 Lauryl Glycol Ether, Butyrospermum Parkii (shea) Butter, Xanthan Gum, Pyrus Malius (Apple) Juice, Citrus Aurantifolia (Lime) Juice, Actinidia Chinensis (Kiwi) Fruit Juice, Parfum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Disodium EDTA, Potassium Hydroxide 

Opinia:  Na początku nawet byłam z niego zadowolona bo wydawało mi się, że nie tak kiepsko nawilża ale po skończeniu buteleczki jakoś nie mam zamiaru do niego wrócić, chyba że będzie w promocji. Konsystencja żelowa ale nawilżenie przeciętne i to koniecznie pod krem bo sam nie daje rady.

 

 

Barwa Czarna Rzepa maska do włosów (poj. 120 ml)- dostępność: hipermarket Auchan, cena ok.13 zł (ja kupiłam za ok.6-7 na wyprzedaży)


Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Polysilicone-19, Raphanus Sativus Extract, Hydrolyzed Keratin, Biotin, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Pyridoxine HCl, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Glycosyl Ceramide, Phospholipids, Cholesterol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Parfum, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional.

Opinia: Z tej maski (odżywki) byłam także najpierw zadowolona, ale po kilku użyciach zdałam sobie sprawę, że nie jest lepsza niż inne odżywki dzięki którym, lepiej rozczesuję włosy a niejednokrotnie nie dawała rady z wygładzeniem, by móc rozczesać moje kołtuny. Zmęczyłam ją ale już nie kupię. Pomimo że na Instagramie po pierwszych użyciach się nią zachwyciłam teraz nie polecam nawet do nisko porowatych włosów.

 

 







➕ czyli #goodchoicebyBesu:


 ✅ Piątnica Twój Smak serek z przyprawami (poj. 135 g)- dostępność: hipermarkety, cena ok.3 zł


Skład: Serek śmietankowy (mleko pasteryzowane i śmietana), sól, mieszanka przyprawowo - warzywna 0,6 %, białka mleka.

Opinia: Musze przyznać, że to mój ulubiony smakowo serek biały do smarowania. Czasem go kupuję gdy nie mam pomysłu na śniadania. 

 

 

 

 ✅  Muller Mix jogurt o smaku  pistacjowym  z ciasteczkami amarettini (poj.130 g) -dostępność: hipermarkety np. Leclerc, cena ok. 2-2,50 zł

 

Skład: Jogurt, cukier, woda, glukoza, słodkie jądra pestek moreli, gorzkie jądra pestek moreli, albumina jaja, migdały (0,2%), ekstrakt z krokosza barwierskiego, barwnik: E 141, aromat [wcześniej w składzie była jeszcze Skrobia modyfikowana i Kwas cytrynowy]


Opinia: Właściwie to nie jest najlepsza przekąska pod względem zdrowotnym bo zawiera dużo dodatku cukru, ale smak rekompensuje wyrzuty sumienia zwłaszcza podczas okresu 😅 Od czasu do czasu go kupuję, choć ciasteczka mogłyby być miększe.

 

 

 

 

 ✅  Day Up jogurt z jabłkiem, bananami, malinami, smoczym owocem, burakiem, płatkami i otrębami  (poj. 120 g)- dostępność: hipermarkety np. Leclerc, Lidl; cena ok.3,50 zł


Skład: Puree owocowe 54% (banan 20%, jabłko 19%, malina 15%), jogurt naturalny 26%, sok ze smoczego owocu 10%, purée z buraka 5%, płatki owsiane 4%, otręby pszenne 1%
 
Opinia: Jak pozostałe wytwory tej firmy, tak i ta przekąska jogurtowo owocowa przypadła mi do gustu. Jedyne czego się czepiam to barwa produktu- zamiast ładnego różu mamy zgniły kolor buraków, który nie wygląda zbyt apetycznie.

 

 

 

 ➖  #badchoicebyBesu :

 

 Ricola cukierki z żurawiną (poj.27,5 g)- dostępność: hipermarkety: Auchan, Carrefour i inne, cena ok.4 zł




Skład: Substancja słodząca (izomalt), kwas (kwas cytrynowy), skoncentrowany sok żurawinowy (0,6 %), wyciąg (0,5 %) z mieszanki ziół Ricola [babka lancetowata, prawoślaz lekarski, mięta pieprzowa, tymianek, szałwia lekarska, przywrotnik pospolity, krwawnik pospolity, biedrzeniec mniejszy, ślaz dziki, kwiat czarnego bzu, pierwiosnek lekarski, przetacznik leśny, szanta zwyczajna], substancje słodzące (glikozydy stewiolowe), skoncentrowany sok z aronii czarnej, naturalny aromat żurawiny z innymi naturalnymi aromatami, mentol, naturalne aromaty.  
 
Opinia: O ile jestem fanką klasycznych ziołowych cukierków Ricola (recenzja w poście: Recenzje spożywcze- zdrowe produkty i żywność funkcjonalna. Ponadto opinie o maseczce w płacie ze śluzem ślimaka z Biedronki oraz kremie do rąk Nacomi ) to smak żurawiny mnie totalnie zawiódł. Jest kwaśny i ma mocny posmak dodatkowo mięty. U mnie nie zagości na stałe. Na minus oceniam też zmniejszoną gramaturę w stosunku do poprzedniej przy niezmienionej cenie!
 



❌ Winiary Spaghetti Sos z 790 g pomidorów (poj.500 g)- dostępność: hipermarkety i sklepy spożywcze, cena ok.4 zł
 
Skład: Pomidory, cebula, cukier, sól, pomidory suszone 1,0% (pomidory, sól) , czosnek, olek rzepakowy, zioła, przyprawy.
 
Opinia: Mimo dumnie zapowiadanej "rewolucji bez zagęstników" czyli w składzie same pomidory i przyprawy, ten sos był dla mnie za kwaśny i zbyt grudkowaty.





❌ Develey Sos Barbecue Wild Bull (poj. 270 g)- dostępność: hipermarkety i sklepy spożywcze, cena ok.4-5 zł.
 
Skład: Przecier pomidorowy (36%), cukier, ocet spirytusowy, sok pomarańczowy z zagęszczonego soku pomarańczowego,  papryka, sól, ogórki, przyprawy (zawierają gorczycę i seler), skrobia modyfikowana kukurydziana, cebula, sok cytrynowy z zagęszczonego soku cytrynowego, syrop palonego cukru, substancja zagęszczająca: guma ksantanowa, aromat dymu wędzarniczego.
 
 
Opinia: Ten sos to moja kolejna porażka z sosami typu BBQ! Nota bene to ten sam jaki owa firma robi dla Lidla o jakieś 1,50 taniej! Za ostry jak dla mnie i smak nie powala.















Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.