Wiszące kolczyki w stylu gypsy i boho/Bohemian earrings with feathers and crystals

1/09/2021

 

         Te kolczyki w tylu boho (bohemian) co prawda zrobiłam jakieś 7-8 miesięcy temu, ale nie było czasu i sposobności by pochwalić się nimi w lecie. Nie ukrywam, że najładniej prezentowały się na bawełnianych tkaninach (sukienkach) podczas wykonywania zdjęć.

        Pokusiłam się także o doczepienie kolorowych sztucznych piór do kolczyków z zawieszkami i tak powstały "Kolczyki Rajskie Ptaki" 🐦 

 

       Ponad 70% elementów użytych do zrobienia tych kolczyków pochodzi z upcyklingu- pióra czasem potrafiłam znaleźć na ulicy (może ktoś się pozbywał jakiś rupieci i mu odfrunęły?) a koraliki odzyskałam z poprzednio zrobionej biżuterii, którą przerabiam sukcesywnie w miarę "zachcianek".

      Mam nadzieję że pomimo "powszechności" wzorów, są na tyle miłe dla oka ze komuś się spodobają?



Kolczyki wiszące w stylu boho z chwostem

 




Kolczyki długie w stylu boho/gypsy

 

 

 

Kolczyki egzotyczne z piórkami

 

 

 





Kolczyki z kryształowymi koralikami w stylu Swarovski



 

 

Kolczyki z emalią

 





Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.