Zdrowe śniadania - owsianki i jaglanki z owocami na dobry początek dnia/Porridge and millet bowls- food photography

1/28/2021

 

         Dziś w temacie zdrowych śniadań, królują u mnie jaglanki i owsianki z owocami. 

 

          Jako, że uwielbiam ciepłą jaglaną i owsianą "breję" na śniadanie w towarzystwie owoców sezonowych i bakalii, podzielę się zdjęciami które udało mi się zrobić zanim spałaszowałam owe zdrowe śniadanka.

          Oczywiście nie zawsze owsianki tak u mnie wyglądają kiedy jestem głodna. Zamiast robić im zdjęcia przez 20 min, pałaszuję jak leci mieszając owoce z płatkami. 

          Ciekawa jestem czy tylko moje jaglanki i owsianki do zdjęcia wygladaja "porządnie" a po obfotografowaniu przypominają mało estetyczną plajtę?😅 Podobno je się oczami, ale jak człowiek głodny to nie patrzy czy krążki bananów zostały równo rozłożone na płatkach owsianych, tylko wcina jak leci! Zgadza się ktoś ze mną?


 Jaglanki  z owocami i bakaliami

 

 


 

 

          To miała być rzeczka lub zatoka a wyszedł znak Intenet Explorer 😂 W wersji do "jedzenia" przypomina raczej breję, niczym bagna wokół cuchnącej rzeki, ale smakowała trochę lepiej niż wygląda. Niebieski kolor to zasługa napoju proteinowego z Biedronki, który niestety pomimo dodania mniejszej ilości wody niż wymagana, nadal był wodnisty i spływał, a nie utrzymywał się na jaglance by tworzyć zatoczkę. Jego recenzję wrzucę kiedyś na bloga. 






Jaglanka z bananem, czyli moim ulubionym owocem (no może oprócz arbuza )


 

 

 Owsianki z owocami  (banan, kiwi, jabłko, truskawka)

 

 



 

 

 Na koniec mus jagodowy  z polewą truskawkowa i jagodami :)


 


 

Z czym najchętniej jecie owsianki/jaglanki? 


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.