Z czego Świat się śmieje (a może przynajmniej powinien) czyli moje autorskie memy/Funny memes- my works

10/13/2019


        Czasem spotykam na mieście coś fajnego z czego można by się trochę pośmiać aby rozweselić ponury dzień. Spacerując po zakamarkach nie tylko osiedli można się natknąć na fajne znaleziska. Czasem warto wstąpić do hipermarketu to tam także mogą czekać powody do wesołości:)
                  

         Wszyscy którzy uważają że idealna waga nie istnieje powinni zobaczyć to:




           Czasem też na myśl przychodzą mi dziwne twory jak widzę coś z czego można by zrobić jakiś mem. Tak oto powstała kompozycja ze śliwką  zamiast tylnej części ciała - jako odpowiedź na dzisiejsze internetowe podrywy, które często kończą się tezą " wyślij mi swoje  (nagie) zdjęcia". Taka przewrotność czasem jawi mi się w głowie, więc czemu by nie szukać dla niej ujścia w sztuce?




        A tak było na Wyprzedaży kiedy w dniu 17.09 Lidl w Lublinie oferował - 25% na wszystko z okazji zamknięcia sklepu z powodu remontu! Nie zdziwiłabym się gdyby kolejki takie były bo cena wynosiłaby 1/4 ceny produktu  a nie była mniejsza o 1/4 (czyli z 2 zł na 1,50 zł 😂).
                 

         To tylko ułamek kolejki jaką udało mi się sfotografować, bo do 4ch czynnych kas były kolejki przez cały (serio!) sklep. Ludzie wykupowali towar jakby się szykowali na Apokalipsę a nie na weekendowe zakupy. Nie muszę chyba dodawać że sama tam stałam jakieś 30 min!😂






Tak więc na koniec SMILE:) i dobrego dnia wszystkim życzę.


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.