Rysunki: portrety rysowane pastelami i ołówkiem/My Artworks- sketches and Blythe portraits


                   Pomimo że obecnie rysowanie zeszło u mnie na dość daleki plan i oprócz ponownego przerabiania moich "projektów modowych" nic się w tej dziedzinie u mnie nie dzieje, jednakże postanowiłam cyknąć fotki niepublikowanych jeszcze prac. Jedne pochodzą z 2001 r. (czasy nastoletnie się kłaniają:),  inne powstały w ubiegłbym roku.

Rysunki z lat 2009-2012 (dokładnie sama nie pamiętam). Ten cholerny aparat nawet nie potrafi dobrze uchwycić podstawowych form geometrycznych, dlatego muszę często prostować zdjęcia w Snapseed. Efekt jak widać- krzywa rama 😂
 
 





 
 
Moje kolejne rozczarowanie ....K. Rysunki z 2001 r.



 
Inspiracja lalkami Blythe:)




                Moje projekty modowe jeszcze z  czasów  podstawówki. Aktualnie w przerobieniu na lepsze jakościowo skecze (tak by wstyd nie było bo poprzednia modelka brzydka jak nieszczęście).




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.