Jak być modną zachowując niezmiennie ten sam styl- uwagi "Paryskiego Kloszarda"/My ootd style


                    Od paru sezonów mam dziwne wrażenie, że wyprzedzam swoją epokę strojem od jakiś dobrych 10-15 lat, tzn. nigdy nie mogę się wpasować w trendy w chwili obecnej, za to gdybym zalożyła swoje "stylizacje" za podany okres czasu, to nawet można by powiedzieć, że jestem modna 😂
                    Dziwne zjawisko- np. kupuję 2 lata temu w SH kurtkę w ohydnym jak dla mnie kolorze oliwkowym (no ale cóż była ciepła i dostępna cenowo bo w portfelu krucho a zimę trzeba przetrwać)- no i co się okazuje? Parka w kolorze oliwkowym to hit sezonu! WTF??? Jak można lubić ten kolor? Na dodatek założyłam do niej szalik w kolorze jasnego różu (tak zwany millenial pink- jeden z must have tego sezonu), choć nie pasował mi ani na jotę! I co mamy teraz??? Wysyp kurtek oliwkowych z różowym futerkiem albo podszewką. Od jakiś 14 lat niezmiennie nosze bandanę na głowie (bo mi cholernie uszy marzną) i co się okazuje po latach? Że jest modna ... tyle że jak założy ja Rihanna! (a po niej wszystkie fascynatki pin-up girls i wytatuowane "kucharki" z kulinarnych programów TV). No please mama , jeszcze mnie wezmą kiedyś za ikonę mody😱!
                  Może jeszcze 2 lata i będę znowu mogła zasuwać w butach na koturnach jak za dobrych czasów fascynacji Spice Girls? Skoro to ja wyznaczam trendy to "Poproszę Państwa Kreaturów mody  o wysyp butów z lat 90tych- koniecznie na "słoninie" i powrót szerokich spodni" (bo w rurkach wyglądam jak wieloryb w kostiumie nurka!)" Dzięki! Pan Lagerfeld słyszał?

                 Taaaak, nareszcie moda w tym roku mi się podoba- mogę założyć bluzę by ukryć brzuch i adidasy (dlaczego nie mówi się "najkersy" albo "riboksy" ?) oraz dresowe spodnie. Wreszcie luz , wygoda i ciepełko:) Muszę dodawać że zakładając czapkę gdy jest zimno nie wyglądam już jak odmieniec na tle rozwianowłosych niewiast? Wreszcie mój styl na "Paryskiego kloszarda" (uwielbiam to określenie zerznięte z tv) nie wygląda tak żałośnie jak kiedyś:)









2 komentarze:

  1. ha! jeśli tak wygląda PK
    to jak najbardziej jestem
    na TAAAK!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Zawsze odstaje od reszty. Narażasz się na ostracyzm takim sformułowaniem:)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.