Wielkanocne kartki handmade z hafowanym zającem

 

      W tym roku postanowiłam zaakcentować zbliżające się święta wielkanocne, kilkoma ozdobami. 

     Zmajstrowałam kartki świąteczne. Pierwsza - ta zielona była właściwie gotowa (nie pamietam czy ją znalazłam czy ktoś mi dał) - ktoś ją zrobił zanim trafiła w moje ręce, które potem dodały kilka elementów. Drugą wykleiłam sama mając do dyspozycji wycinek z haftowanym królikiem. Wiem, że krzywa jak jasna cholera, ale ja już tak mam, że nic nie potrafię wyciąć prosto! 

      Ceramiczne naczynko na jajko znalazłam koło kontenera na plastik 😅 I voila- wielkanocne ozdoby jak znalazł!






  


      Na koniec jeszcze fajne akcenty wielkanocne w postaci ozdób wszędzie gdzie się da - jak widać nie tylko na wystawach sklepowych 😄

 






Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.