Wiersze autorskie: Miasto Burzy i Miasto Grozy by Monika Demi (Besu)

11/17/2022

 

        Przedstawiam kolejne wiersze, które napisałam 3 lata temu z cyklu "Miasto Kozła". Tym razem to Miasto Burzy i  Miasto Grozy z listopada 2019r. 

 

       Długo mi zajęło pisanie ich "komputerowo". Jestem jednak "tradycjonalistką" i wolę papier i długopis (co widać na zdjęciach oryginałów 😂😆). 

       Wkurzający smartfon, który już jest właściwie trupem, ciągle mi się wyłącza i zacina wszystkie apki, dlatego nawet nie chciałam sobie zawracać głowy wpisywaniem tekstu w Notatkę a stamtąd kopiowaniem go do apki obrabiającej obrazy (bo inaczej się nie da! na kompie aplikacje "czytające" nie są w stanie odcyfrować poprawnie pliku z Notatki na Androidzie- wkurzają mnie te "niekompatybilne" aplikacje!). Dlatego zajęło mi aż 3 lata sklecenie tego co wizualnie widzicie 😅



 

 

Miasto Burzy









Miasto Grozy




 

 

       Jak w takim tempie będę wstawiać wiersze to właściwie te o wiośnie z zeszłego roku doczekaja się premiery na kolejną 😅





Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.