Kawaii słodka biżuteria- rysowane wzory ./ Sweet jewelry illustrations

 

        Jakieś 1,5-1 rok temu zaczęłam rysować wzory biżuterii, które już od kilu lat chciałam zrealizować. Tak powstało kilka kolekcji, m.in słodka, która składa się z modelinowych naszyjników, kolczyków i bransoletek. Takie wyroby robiłam już ok.10 lat temu zaczynając swoja przygodę z blogowaniem i modeliną.

 

      Jak widać przeważają wzory modne kilka lat temu czyli słodycze i motyw Alicji w Krainie Czarów, znany już chyba wszystkim modeliniarkom od kilku lat. Sama tez robiłam biżuterię w oparciu o kultową książkę L. Carrolla. Możecie je zobaczyć m.in w postach :   Alicja w Krainie Czarów - bransoletka z modeliny, Zimowe breloki, Bransoletki sznurkowe i nie tylko.


         Postanowiłam uwiecznić moje nowe pomysły w formie rysunku, który przypomni mi wzór, którego jeszcze nie było, a który siedział odmętach w mojej fantazji kawał czasu. Może nie jest to arcydzieło, bo można by było narysować słodycze lepiej, ale wciąż się doszkalam w tej dziedzinie, dlatego może następne słodkie pomysły będą lepiej wyglądały?


P.S. Inne kolekcje rysunkowe czekają w zeszycie na publikację, ale jeszcze długa droga przed nimi, bo mam ogrom zaległych postów w tym także rysunkowych z innej kategorii. Już dziś zapraszam do śledzenia nowych postów.









Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.