Stylowy Lubelak - moje subiektywe typy /Fashion post: Street style in Lublin

3/09/2020

            To kolejny post w którym dzielę się z wami moim uwielbieniem dla niebanalnych stylizacji podejrzanych  wszędobylskim okiem (aparatu), na lubelskich ulicach.

           Przyznacie (tak jak ja) że niektórzy mają ciekawy i oryginalny sposób na to by wyróżnić się w tłumie "szaraków" idących za dyktatem trendów, czy nie?
                
           Moim faworytem wśród tych "kolorowych ptaków" jest pan ubrany w elementy moro i z nieodłącznymi skarpetkami do sandałów. Nawet mi one nie przeszkadzają w tym looku- całość wygląda ciekawie i oryginalnie:) 😜
           Połączenia wzorów i kolorów zaintrygowały mnie do tego stopnia, że śmiało mogłabym zgłosić tych Państwa do konkursu na Stylowego Lubelaka, jaki organizuje jedna z lubelskich galerii handlowych.











            Czasem widzę i takich którzy nieco przeginają łamiąc konwenanse, ale właściwie  to kto powiedział że coś komuś wypada czy nie, w modzie? Chociaż właściwie to róż i futerko kojarzą mi się z płcią żeńską (na zdjęciu młody facet- licealista jak mniemam) a poszarpane spodnie raczej z nastolatkami a nie ich matkami w wieku 45+, ale ja też nie uchodzę za wzór elegancji czy dobrego gustu, więc nie będę się czepiać :)






Kto jest Waszym faworytem?

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.