Najlepsze zdjęcia z 2019 wg Instagrama/ Best nine of 2019 @monikademi on Instagram

12/31/2019


          Właściwie nie ma się czym chwalić bo "rekord" polubień był w tym roku  był nawet niższy niż w 2017 kiedy zakładałam Instagrama. O zgrozo był nawet prawie o 1/3 niższy niż rok temu choć wydawało mi się, że zrobiłam szereg fajnych zdjęć.
                 

           Może to przez nieostrości i zbytnie przekombinowanie fotek w edytorach? Albo za mało siedzenia na medium społecznościowym? A może po prostu Insta zaniża zasięgi z powodu moich czasem niecenzuralnych zgłoszeń problemów z tym zacinającym się szajsem?
               

           Kolejny post o poczynaniach Instagrama niebawem a teraz zapraszam do obejrzenia Best Nine z 2019 r wg Insta oraz 9ciu moich zdjęć ułożonych w siatkę kolejnych postów, które jakoś ładnie zakomponowały mi się kolorystycznie.


 Wg Instagrama
 



 Wg mnie




             No i Happy New Year jak powiadają! (dla mnie pewnie kolejny nieudany jak wszystkie od 10 lat!)



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.