Mój zbiór pamiątek: Czarodziejka z Księżyca/ Sailor Moon collection- manga and figures

6/16/2018

                     Dawno to było- jakieś 15 lat temu, ale wciąż mam sentyment do tego anime. Co prawda nauczyło mnie ckliwych bzdur typu: "W każdym sercu tkwi mały promyk nadziei który nigdy nie zgaśnie" oraz wbiło do głowy przekonanie że przyjaźń jest wieczna a miłość zwycięży wszystko.... (sorry ale jestem za stara żeby wierzyć wciąż w te bzdury!). Pomimo tego to kawał mojego szczęśliwego dzieciństwa (przynajmniej jeżeli chodzi o życie wewnętrzne")- mam sentyment do tego Anime:)

Pozdro dla wszystkich Otaku!

2 pełnoprawne Mangi i figurki chyba z lat 90tych (brak sygnatury)



Kultowe karteczki:) Które dziecko z ery 90-2000s ich nie zbierało? Ja oprócz tych z Czarodziejką miałam jeszcze mnóstwo innych choćby z bajek Disney'a :)





Naklejki  z gumy (nazwy nie pamiętam- taka w stylu Donald czy Turbo- ale z lat po 2000 r!)



             Komiksy i Sailor Moon Magazyn, które kolekcjonowałam:) Już co prawda ich nie mam (wszystkich) ale dzieciństwie były dla mnie ważne.



Przykładowa strona z komiksu



Sailor Moon Magazyn i przykładowa strona:)



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.