Oryginalne kartki świąteczne z motywem chatki z piernika oraz zdobione koperty do kompletu/Handmade Christmas Cards "Gingerbread house" style


                  Kolejna porcja kartek handmade na święta 2016. Chatki " piernikowe", które są motywem przewodnim moich beżowych kartek, kupiłam gotowe w SH. Dodałam też napisy "Merry Christmas", które też kupiłam w tym samym miejscu. Podrasowałam trochę koperty- ot taki przypływ weny, bo znalazłam takie w ładnym kolorze ceglanym.
                 Powstało to co powstało- myślę że nie najgorzej jak na pierwszy raz, ale scraperka ze mnie żadna. Coraz łaskawszym okiem patrzę w sklepach na regały z zestawami do scrapbookingu, ale to dla mnie wciąż za drogie i nieopłacalne hobby. Tych kartek też nikt nie chciał 😢

P.S. Sorry za jakość zdjęć ale były robione w samochodzie na kolanach, tuż przed kiermaszem. Napis Merry Christmas ma złote obramowania czego na zdjęciach nie widać. W ogóle lepiej wyglądają "na żywo."



KARTKI:



KOPERTY:



Każda kartka ma swoją kopertę, choć czasami nie wygląda to jak komplet.






                     
                   Na koniec ostatnia większa kartka, którą zrobiłam z elementów chatki (tym razem nie była "cała", musiałam kombinować). Do tego koperta , która miała wyglądać inaczej bo bardziej w stylu eco (czerwono-biała wstążka tylko z jednym elementem wycinanym) ale jak się rozpędziłam to trudno było poprzestać na prostocie. W dodatku pierwotnie przykleiłam elementy do góry nogami i musiałam kombinować jak wszystko odkręcić nie tracąc koperty! Tę zgłaszam na wyzwanie świąteczne na stronie Eco-Deco. Nie wiem czy komplet można zgłosić. Jeżeli nie to zgłaszam samą kartkę z tego zestawu:)




6 komentarzy:

  1. świetny pomysł, niezmiernie urokliwe pierniczkowe kartki. dziękuję za udział w wyzwaniu "eko-deco"

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piernikowy domek! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eco-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciepła jest w tych Twoich kartkach. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł!Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na kartki i koperty świąteczne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne piernikowe chatki :) Dziękuję za wspólną zabawę z Eko-Deco. Dido / DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.