Świąteczne breloki z modelinowymi łakociami na święta/Handmade Christmas and Winter keychains with gingerbreads from polymer clay


                 Jak co roku także i w tym również, musiałam zrobić parę świątecznych breloków. Nie wiem po co bo i tak będą leżeć do następnych świąt albo i dłużej, ale chciałam znowu się sprawdzić na polu modelinowych pierniczków. Jest trochę lepiej niż zazwyczaj bo tym razem polewa wyszła przynajmniej bez grudek i w mocnym białym kolorze, ale ciągnęła się niemiłosiernie! Pomimo obcowania z Liquid Fimo ponad 3 lata, nadal nie ogarniam tej substancji. Nie miałam odpowiedniego koloru modeliny (nawet po łączeniu kolorów) dlatego pierniki wyszły czekoladowe a nie w pięknym cynamonowym kolorze. Coraz bardziej mnie wkurza to "za miękkie" Fimo a alternatywy przystępnej cenowo żadnej!
                 Dam sobie spokój, bo i tak nigdy nie dogonię tych najlepszych. Tych bubli i tak nikt nie chce a na robienie nowych nie mam ochoty bo i tak będzie to samo- dużo towaru i 0 zbytu. No chyba że zrobię wyprzedaż po 1 zł. Może ktoś kupi łaskawie choć 1 produkt.


                  Tak czy siak zgłaszam brelok na wyzwanie grudniowe w Modelina Moje Hobby. Choć i tak "zimowe breloczki z  pierniczkami" to temat oklepany i nudny. Mam nadzieję że wygrają ci, którzy nie myślą w zimie tak schematycznie jak ja. Powodzenia!


Ten 1szy zgłaszam na wyzwanie









4 komentarze:

  1. Powodzenia w wyzwaniu! Dodaj tylko jeszcze banerek i link do wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz.
      Co do baneru to przecież jest na prawej stronie bloga- w panelu bocznym.
      Czyżbym przeoczyła aktualizację regulaminu? Dotąd nie trzeba było umieszczać baneru w poście. Wystarczyło że był na stronie...

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.