Bransoletki z haremu Sułtana/Sultan inspired oriental handmade bracelets


                 Biżuteria  z minionych epok i piękne zakryte suknie zawsze budzą mój zachwyt, dlatego nie dziwota że przebrnęłam przez wszystkie sezony "Wspaniałego Stulecia". Oczywiście oprócz podziwu dla pięknej i silnej Hurrem, miałam też wielkie oczy gdy widziałam całą te osmańską sztukę- począwszy od kostiumów a na wystroju wnętrz skończywszy.
               Zainspirowałam się kolorami i orientalnym połączeniem koralików jakie dane mi było ujrzeć w serialu-  tak też powstała seria bransoletek pt: Bracelets for Sultan (może powinno być  for Sultans wife?).
Gdy stworzyłam czerwono- złotą cienką bransoletkę, to na myśl przyszedł mi też Iron Man:)- kolory identyczne!








A na koniec mała perłowa bransoletka orientalna ale bardzie w stylu europejskiego Baroku:)


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.