Pastelowe portrety kobiet/My drawings: soft pastel drawings on coloured paper


                 Zapomniana część mojej twórczość to rysunek. Prezentowane dziś prace to miniona twórczość- najwcześniejsze są z liceum (ok.2000 r), późniejsze mają już ok.7-8 lat. Wiem że nie są to dzieła sztuki, ale pokazują mój styl- pastele na kolorowym kartonie. Tu zwłaszcza Gaga jest ciekawym obiektem- twarz krzywa (usta!) ale zestawienie kolorów mi się podoba. Zrobię kiedyś 3cią wersję. Mam nadzieję, że będzie lepsza.


Kredki akwarelowe rozmazane wodą

 Pastele suche na kolorowym kartonie (lata ok. 2005-2013)


Wyszła jakaś z lekka Trans (albo za dużo czasu spędza na siłowni)


Gaga 1
Gaga 2

W chwili "natchnienia" miejscem w którym przebywałam postanowiłam narysować moje wyobrażenie Jezusa


Smutny koń- 1szy koń jakiego narysowałam pastelami

 Prace z liceum (ok.2000 r)- ołówek HB i zwykłe kredki szkolne



Moja fascynacja z LO -Konrad:(

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.