Dożynki 2015- relacja zdjęciowa/Harvest festival


         Dnia 13.06.2015 odbyły się dożynki wojewódzkie (woj. lubelskie) w Niedrzwicy Dużej. 

          Mam kilka fotek z tego wydarzenia, bo nie mogłam przepuścić okazji do zaprezentowania naszych pięknych wieńców dożynkowych. Tylko nie mam pojęcia, który wygrał.:(
 

          Pogoda była z rana dość "upiorna"- chłodno, szaro i ponuro. Słońce wyszło dopiero ok.16tej. Żarcie, picie (koszt kieliszka nalewki "żubrowej" to 2 zł), wesołe miasteczko i oczywiście Diso Polo- Piękni i młodzi i Afterparty. Na wieczór "miały zawyć" Wilki, ale pojechałam wcześniej i nie wiem czy dotarły:)


W miejscowości witał Dziad z Babą (była też krowa kilka km dalej!)



Kurczak z jednej str..


 
...rolnik z drugiej!
 
 
 
 

 Niektóre stoiska regionalne:





Panie w strojach ludowych

 

Wieńce dożynkowe:





 
P.S. Jak chcecie zobaczyć lalkowe relacje z dożynek to zapraszam na mój blog lalkowo-miniaturowy:
 

1 komentarz:

  1. Ja osobiście bardzo lubię takie dożynkowe imprezy :-) Kolorowe, wesołe, życzliwi ludzie! Super!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.