Blogowa twórczość. Nagłówki na bloga/Graphics made for my blog- part.I


       W przypływie nagłej twórczości, kilka m-cy temu popełniłam kilka grafik, które chciałam wykorzystać jako loga czy banery lub nagłówki.

Tak miał wyglądać nagłówek bloga, ale nie mogłam dojść do porozumienia z kreatorem szablonów.

Ten obrazek to freebie ale nie pamiętam skąd pochodzi- proszę autora o wybaczenie!

 Obrazki użyte do tych nagłówków pochodzą z Graphicsfairy.



Nie pamiętam skąd pochodzi królik, reszta jw.


Ten jest na dzień dzisiejszy aktualny (i monstrualny!)



A to były moje ulubione ale były za małe! Śliczne dziewczynki to moje wytwory z Elouai.


Niebieska ramka z ptaszkiem i różami pochodzi z http://www.freeprettythingsforyou.com




I jeszcze grafika na pojemnik/ skrzynkę na herbatę- też z Graphicsfairy.


         A tak na razie wygląda moje nowe logo: (dla efektu osadziłam je wewnątrz wieńca i dodałam rok, by było wiadomo kiedy powstało- powstało parę dni temu i zostało stworzone za pomocą free czcionek dostępnych na Dafont).




Obsługiwane przez usługę Blogger.