Świąteczna biżuteria/Christmas jewelry


        Zapał na tworzenie świątecznych motywów ozdobniczych szybko mi przeszedł. Pomimo tylu inspiracji zewsząd jakoś nie mam na nie pomysłu. Zrobiłam parę  bransoletek, ale chyba więcej nie będzie.

 

Sznurkowa bransoletka handmade z zawieszkami






        

        Ta długaśna bransoletka została zainspirowana długimi 'francuskimi' bransoletkami z tasiemek, ale w moim wydaniu owa tasiemka jest zapleciona i zamocowana nitami. Bransoletkę można kilka razy obwiązać na nadgarstku (jak ma się taki cienki jak ja- normalnie rozmiar dziecięcy!)




 

I jeszcze chatkowe naszyjniki/Gingerbread house necklace from polymer clay.

 



        

         To na razie tyle świątecznych motywów. Mam też modelinowe słodycze na Święta...
..... dla lalek ale jakoś brak mi ochoty i aparatowych możliwości by je pokazać. Muszę dorobić jeszcze trochę ozdób 'w tle' żeby pokazać świąteczną sesję (właściwie to 3 bo będą w różnej skali).

Ciekawe kto zgadnie w jakiej skali są te naszyjniki?



Obsługiwane przez usługę Blogger.