Spódnice z poprzednich epok. Styl retro i cottage core.

12/15/2023

 

         Chciałam być taka jak Alice (właściwie Joanna z @waitingforalice ...) a przynajmniej chciałam sprzedawać ciuchy w stylu, który mnie inspiruje.

         Skończyło się na zapełnionych szafach skarbami z 2giej ręki (czasem drogich), których nikt nie chce ode mnie kupić. Niestety nie mam siły przebicia; modelka ze mnie kiepska a manekina nie mam żeby pokazać fajne zestawienia. Pozostaje mi tylko obrabianie kiepskich zdjęć na płasko, które nie oddają "fajności" tego co posiadam.

 

        Udało mi się po wielu trudach wybrać kilka zdjęć spódnic, które miałam w "ofercie". Do tej pory wyprzedaję szafę na Allegro więc fanki stylu vilage, cottage core aesthetic, folk, pin up i retro zapraszam do zakładki wyprzedaż na blogu (tam jest link do Allegro).










Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.