Różowe ręcznie robione bransoletki w stylu gypsy i boho /Boho style handmde pink bracelets

 

Oto wzory bransoletek, które zrobiłam w minionym roku.

     Większość z nich nawiązuje do stylu boho, bohemian, gypsy i są zrobione z plastiku z upcyklingu. W duchu less waiste, plastikowe koraliki z nieużywanej już odzieży czy pasków, zamieniają się w biżuteryjne ozdoby. 

      Coraz częściej wykorzystuję nadmiar koralików, które zalegają u mnie od lat. Niestety często są to pojedyncze okazy i kompletnie nie wiem jak je wkomponować w miłą dla oka całość? Mam nadzieję, że te które pokazuję dziś, nie ocierają się zbytnio o kicz?

     Zrobiłam też parę bransoletek dla dzieci z zawieszkami z Hello Kitty. Są też bransoletki "etniczne" z drewnianych koralików. Mam nadzieję, że nie będę musiała ich znów przerabiać i znajdą nowe właścicielki?



Bransoletki boho upcykling




 

Drewniane bransoletki w stylu etno



Bransoletki dla dziewczynek ok.4-7 lat




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.