Komplety biżuterii z upcyklingu- ciasteczkowy zestaw i zimowe kolory.

 

       Kolejny biżuteryjny i spóźniony za razem post, właśnie dziś wjeżdża na bloga, bo robi się coraz cieplej a ja jeszcze jesiennych i zimowych ubiegłorocznych wzorów nie skończyłam pokazywać 😅 Dziś prezentuję zwłaszcza komponenty biżuterii oraz same cienkie naszyjniki.

 

      Właściwie wszystkie komplety i ich składowe wykonane dzięki  upcyklingowemu przetwarzaniu przydasi które zwykle zalegają w moich szpargałach. Parę wzorów zostało przerobionych, parę ma inne dodatki. Wszystko z plastiku, metalu, modeliny i tkaniny, ale "odzyskane" , wiec mam nadzieję że mój ślad węglowy nie jest aż tak wielki, dzięki przetworzeniu tego co już miałam. Nadal mam sporo plastikowych koralików, które muszę wykorzystać bo przecież ich nie wyrzucę nawet do kontenera na plastik, skoro mogę je jeszcze wykorzystać by zrobić z nich coś ładnego (choć to pewnie ocena subiektywna 😂)


     Komplety biżuterii czyli naszyjnik+ kolczyki+ bransoletka (lub broszka) czekają na nowych nabywców na Allegro (zob. WYPRZEDAŻ na Allegro ).

 

 

Upcycling jewelry sets  - winter colors







Słodka biżuteria z modeliny- donut i babeczki

 




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.