Art in Post 2021- pomaluj paczkomat./ Eko style delivery box

 

        W tym roku też postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez InPost i stworzyłam grafikę na paczkomat w konkursie Art in Post 2021. Motyw przewodni tegorocznej edycji to slow life, be eko, green delivery- czyli wszystko związane z ekologią, zrównoważonym rozwojem i zielonym stylem życia.

       Właściwie nie wiedziałam, że to cykliczna edycja dopóki w statystykach bloga nie odkryłam, że są wejścia na post o tej tematyce z 2019 r.  Zresztą moją prace z tego okresu możecie zobaczy w owym poście: Art in Post moje propozycje na pomalowanie paczkomatów/Tropical Art style in delivers boxes



      Jeżeli komuś spodoba się moja propozycja na wzory eko w tegorocznej edycji, to zachęcam do oddania swojego głosu w głosowaniu publiczności (można się zalogować przez Facebooka albo konto Google) OD 14.04.2021




ART IN POST- NR DO GŁOSOWANIA 8741

 https://artinpost.pl/galeria?s=8741

 


 

 

ART IN POST - NR DO GŁOSOWANIA 6480

 https://artinpost.pl/galeria?s=6480 


 

 

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.