Naleśniki we wzory- zwierzęta i twarze. /Pancake art

3/11/2021

 

        Naleśniki zawsze robi moja mama, dlatego ja nie mam wybitnych umiejętności w ich przyrządzaniu, jednakże chcąc urozmaicić trochę monotonną formę kultowych płaskich placków, postanowiłam poeksperymentować z ich kształtem.

       Nie jest to może sztuka wysokich lotów, jaką uprawiają profesjonaliści w sztuce zwanej Pancake Art, ale pierwsze koty za płoty (albo i ptaki, tudzież szalone twarze 😂). 

 

      Większość powstała dla mojego siostrzeńca i w jego brzuchu zakończyła swoje istnienie, ale na pamiątkę wrzucam zdjęcia. Może jak zrobię, kiedyś w temacie sztuki naleśnikowej jakiś progres, to spojrzę na nie z politowaniem. W końcu od czegoś trzeba zacząć.



My pancake art 



Naleśniki zwierzęta

 




Naleśnik Babcia albo szalony naukowiec 😅





I dla odmiany zwykłe naleśniki, jakie jem najczęściej.



 

Zgadliście co jakie zwierzę jest przedstawione na każdym naleśniku? Dajcie znać w komentarzu.

 

 
 

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.