Paryski kloszard w wersji jesiennej/ Autumn outfits inspo

10/25/2019

                   Jakby nie było to trochę zmieniam styl 😂😂😂 Pozbyłam się czarnej bandany, w której wyglądam jak fanka Guns'n'Roses bo ludzie dziwnie na nią reagują jak mnie widzą 😨 W zamian będę zakrywać uszy beżem, choć w tym roku korciło mnie na musztardowy kolor uszniego okrycia! Wypatrzyłam całkiem fajną opaskę na uszy w C&A ale była właśnie koloru musztardowego i niespecjalnie byłam skłonna ją kupić. Taak... dopiero po ok. tygodniu dotarło do mnie że pełniłam błąd bo w tym kolorze moja cerowatość wygląda korzystnie jakem typ jesienny ! Od tamtego czasu prześladuje mnie myśl że powinnam ubierać się jesiennie- a może to wpływ influencerek na Insta?
                 Jako że październik jest jeszcze ciepły to mój lekko jesienny look jeszcze nie zawiera sztucznego futra i grubych swetrów. Może pojawią się w następnych postach modowych? Stay Tuned jak to mówią!
           



Który filtr spośród tych 3ch jest lepszy?





                   Tak czy siak kloszard zawsze pozostanie kloszardem ! [to powiedzonko odnosi się wyłącznie do mnie i mojego stylu więc proszę się tu nie doszukiwać jakiś (...)stowskich treści]


Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.