Troche kultury w mieście, poproszę! Przeglad ciekawej sztuki w przestrzeni miejskiej /Urban city- art andn graffiti


                   Powracam znów do miasta inspiracji gdzie od kilku(nastu) tygodni ciekawie się działo. Był Festiwal Legend Lubelskich, który swoim patronatem objęła (dosłownie!) ośmiornica:) Był też Carnaval Sztukmistrzów, na którym znów nie byłam 😔 (i nie mam zdjęć!). Był Meeting of Styles, gdzie artyści nie tylko z Polski tworzyli wspaniałe ściany pełne graffiti :)
                   W dniach 16-18.08 odbył się kolejny Jarmark Jagielloński, czyli zlot rękodzielników z całej Europy, którzy na straganach  sprzedawali oryginalne dzieła swoich rąk (p.s migawki z poprzednich sezonów możecie zobaczyć w poście np. z 2013 r : )

                 Na razie mam kilka fotek z miejskiej przestrzeni i kilka interesujących graffiti, które udało mi się upolować:) Większość była już publikowana na Instagramie , który skądinąd coraz bardziej mnie wkurza, ale o tym pisałam w  poprzednim poście z cyklu "Przemyślenia"!





I tak na wesoło:)




Murale na osiedlach:





                  A na koniec przypomnienie minionych graffiti, które mogliście oglądać w innych postach z serii : "Inne"oraz "Lublin w obiektywie" (szukajcie ich w etykietach).




Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.