Projekty modowe narysowane jeszcze raz/I want to be a Fashion Designer! See my fashion sketches

10/19/2018

                    Jakby ktoś zechciał odświeżyć któryś z dawnych postów (jakis sprzed dobrych kilku lat!) to zapewne wiedziałby że mając jakieś 12 lat chciałam zostać projektantka mody.
                    Dziecięce marzenie się nie ziściło bo mam 2 lewe ręce do szycia (maszynę która dostałam od babci zepsułam próbując zwęzić rękawy w dżinsowej kurtce) 😥. Jako że mam popaprany gust nosiłam w życiu rożne "stylizacje"  (jak ja nienawidzę tego słowa! Ludzie się już nie ubierają tylko stylizują- jak na pokaz a nie dla wygody i ochrony przed zimnem), które nie były kila lat temu dobrze przyjmowane przez otoczenie (może po prostu urodziłam się jakieś 15 lat za wcześnie?), dlatego mój gust może nie przypaść go gustu większości "normalnych ludzi" w dzisiejszej erze 😱.
                    Zawsze lubiłam rysować więc moje "projekty modowe" istniały tylko w skrótowej formie na papierze oraz w mojej wyobraźni. Dziecięce rysunki nie były za dobre, bo choć uwielbiam rysować to nigdy nie robiłam tego dobrze. Postanowiłam więc je "przerysować" (redrawing to ang. słowo lepiej oddaje to co zrobiłam) i tak powstała "odświeżona" kolekcja modowa. Wszystkie rysunki pochodzą  głownie z lat 2002-2009. Na kartce pierwsza liczba przy sygnaturze oznacza "rok pierwowzoru" a druga czyli 2018 - czas "przerysowania" na lepszy model.
                    Sorry za jakość zdjęć ale nigdy nie zdarzyło mi się pracować z dobrym aparatem - kolory są trochę przekłamane a ostrość do d... Na żywo te rysunki wyglądają o niebo lepiej!









Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.